LANCÔME představuje trojici luxusních vůní

/ Michaela Hošková

Francouzská kosmetická ikona LANCÔME těsně před Vánoci představuje novou trojici luxusních vůní, které vás oslní a uhranou zároveň.

Na počest mimořádného odkazu zakladatele značky Armanda Petitjeana , přináší Lancôme novou kolekci nejvzácnějších klenotů a to odvážné, luxusní vůně, které budou k dostání výhradně v Lancôme Beauty Institutu v Praze na Jungmannově náměstí. Vůně značky Lancôme se vyznačují nevídanou elegancí a výjimečnou osobitostí. Všechny vůně Lancôme musí vyvolávat emoce, vyprávět příběh, vyzývat k cestě, zachycovat podstatu, sdělovat nesdělitelné a dokonale splynout, to je jejich cíl. Maison Lancôme se nechává inspirovat svou nevšední historií a oživuje zapomenuté vůně. Symbolem značky Lancôme je bezesporu nejkrásnější květina, růže. Pro znalce parfémů a ty, jež dychtí po mistrovském díle, přináší Maison Lancôme ve své speciální edici tři nové, mytické vůně.

Tou první je Peut-être. Ta byla uvedena na trh v roce 1937, tedy jen dva roky po založení značky, jako oslava okamžiků pozastavených v čase. V úvodních tónech zavane letmá svěžest jara a nádech okvětních lístků rozmarného šeříku prolnutý s jasmínem. Hravé a výrazně květinové tóny v srdci Peut-être jsou inspirovány jemnou, rafinovanou vůní francouzské zahrady. Květinové aroma se skvěle prolíná s krémovými, mandlovo-vanilkovými tóny pižma a společně vytváří jemnou auru kolem pleti. Zakladatel značky Lancôme Armand Petitjean k ní dodává; “Francouzský výraz peut-être neproklamuje vůbec nic. Je otázkou i odpovědí zároveň, slibem bez závazků nesoucím příznak naděje. Slovo, které symbolizuje mládí.“

Druhou vůní je Balafre. Ta byla uvedena na trh v roce 1968, uprostřed protestů, které rozpoutaly sociální revoluci nejen ve Francii, a dodnes nezestárla o jediný den. V úvodu zavanou tóny šťavnatého ovoce – citrónu, limetky, mandarinky a bergamotu. Srdce Balafre tvoří svěží zelený nádech esence galbanu, který nás dovede až k základním výrazně dřevitým tónům pačule a santalového dřeva. Zajímavostí je, že původně byla vůně vyráběna pro muže a nikoli pro ženy.

Třetí vůní je 1001 Roses. Zde právě růže tvoří základ parfému. V tomto konkrétním případě se jedná o výtažek z damašské růže nejvyšší kvality původem z Turecka a Bulharska. Vůně růže obohacená o semena ibišku, mandarinku a pepř zpočátku připomíná nerozvinuté poupě zkrášlené ranní rosou. 1001 Roses je vzácná vůně, která se zrodila z těch nejrafinovanějších a nejkvalitnějších surovin.

Nemáte ještě dokončený svůj vánoční seznam? Je čas ho rozšířit o jednu z těchto vůní.

 

Foto: PR firem