Lindex slaví ve velkém

/ Redakce

Společnost Lindex slaví. A není divu, 60 let v módním průmyslu se oslavit prostě musí.

Oslavy začaly 1. září kampaní Lindex 60 years in fashion (Lindex již 60 let v módě), jejíž módní výraz je odvážnější než kdykoli dříve. Modelkami kampaně jsou Hilary Rhoda, Andreea Diaconu a Anne Vyalitsyna. Od založení společnosti v roce 1954 se Lindex neustále vyvíjí, mění a staví před sebe další a další výzvy. Díky svým úspěšným kolekcím a kampaním si vydobyl renomé značky, která se výrazně zaměřuje na módnost své nabídky. Aktuální kolekce neoslavuje jen minulost, ale i přítomnost a následující budoucnost.

8cebb78949cf0ccb_800x800ar

„Základem této kolekce jsou dokonalé kousky, které lze zkombinovat prakticky s čímkoli a které se budou hodit k oblečení, které již máte. Najít a vytvořit tyto skvosty pro podzimní sezónu nebylo jednoduché a já jsem velmi pyšná na to, jak je tato kolekce esencí toho, co Lindex představuje,“ říká Nina Starck, vedoucí Oddělení designu ve společnosti Lindex.

Lindex své výročí oslavil i velkolepou party ve švédském přístavním městě Göteborgu doplněnou o módní přehlídku, na které nechyběl Jean Paul Gaultier, který vytvořil exkluzivní kolekci oslavující jeho lásku k pruhům. Mezi hosty bylo možné vidět celebrity významných jmen a atmosféra podle fotografií byla odzbrojující. Jean Paul Gaultier je další z návrhářů, kteří přijali výzvu vytvořit kolekci pro tento módní řetězec. Před ním jste si mohli zakoupit kousky Penelope Cruz, Kate Hudson nebo Matthew Williamson.

10671478_10152423528014094_3135506281466554311_n

„Je to báječná a zábavná zkušenost, tvořit pro společnost Lindex kolekci, a zároveň se podílet na boji proti rakovině prsu. Kolekce představuje menší šatník z dílny Gaultiera. Jsou v něm patrné typické prvky mojí práce, které jsou ovšem interpretovány novým způsobem. Najdete tu klasický námořnický proužek, ale také více grafické vzory, na některých kusech v kombinaci s potiskem napodobujícím tetování, což je můj oblíbený prvek,” popisuje Jean Paul Gaultier.

a93d26fe96c4b875_800x800ar

Kolekce se do prodejen dostane 8. října. K dispozici bude rovněž i na webových stránkách. A jako u předchozích kolekcí bude i tentokrát 10 % prodejní ceny věnováno na boj proti rakovině prsu, konkrétně v České republice Alianci žen, na projekt Bellis Young. Tváří kampaně se stala legendární modelka Karen Elsonová a nafotil Jason Kibbler.

Foto: Archiv firem; Facebook/Lindex – Dino Soldin