Doteď Mafra vlastnila deníky MF DNES, Lidové noviny nebo například televizi Óčko. K šestnáctce titulů se ale nyní přidává i e-shop s oblečením Modissimo.cz. Mediální skupinu vlastní od konce června miliardář Andrej Babiš, který zatím promlouval pouze o plánech na poli komunikačních prostředků.

Modissimo.cz láká hlavně na rychlé řešení v případě zakoupení nepadnoucího zboží. „Obava mnoha lidí, kteří váhají s nákupy oděvů a bot přes internet je ta, že jim zvolená velikost nebude sedět. Díky expresnímu vrácení peněz si v našem e-shopu mohou objednat více velikostí, doma si to v klidu vyzkoušet a poslat nazpět to, co jim nesedí,” vyjadřuje se projektový manažer e-shopu Jaroslav Stuchlík prostřednictvím tiskové zprávy.

Budiž, výhoda to pro některé zákazníky být může. Jedinou otázkou je, zda-li by měl mít někdo o takové zboží vůbec zájem. Modissimo.cz prodává celkem průměrné  “značky”, o jejichž kvalitě bychom mohli sáhodlouze diskutovat. Například takový Desigual, často označovaný za předražený nevkus, patří snad jedině do svého vlajkového obchodu na Václavském náměstí.

Mafra na to mohla jít lépe. Nás, jako módní nadšence, trápí jak výběr značek (podle všeho zpod taktovky podobného e-shopu Fashionstar.cz), tak i “lidová” prezentace zboží. Špatně nafocené špatné modelky, to je jednoduše masivní hřebík do rakve.

Je celkem jasné, na jakou skupinu zákazníků Modissimo.cz cílí. Jasné je i to, že se díky mediálním kampaním podávaným přes tituly Mafry k “cílovce” dostane. Ale je to škoda. Taková společnost totiž mohla alespoň částečně pomoci probíhající módní osvětě. Místo toho však spustila úplnou zbytečnost, jakých už internet skrývá dost a dost.

 

Zdroj: Mafra, Modissimo.cz