V roce 2011 si Mango vybralo sedm známých bloggerek, které měly tu čest odcestovat do Španělska-Barcelony. Strávily tu několik dní a jejich hlavním úkolem bylo vybrat si z aktuální Mango kolekce několik kousků, které odpovídají jejich unikátnímu stylu. A z nich později sestavit dva ideální outfity, které je budou reprezentovat v soutěži. Vítězkou tohoto projektu se díky hlasování svých fanoušků stala Andy ze Stylescrapbook a měla tak možnost věnovat výhru v podobě 5000 eur japonskému Červenému kříži. Díky tomuto úspěchu a oblíbenosti ihned poté natočila a nafotila sedm povedených sérií krátkých dokumentů, ve kterých nastínila svůj vztah k módě, blogování a celkově své postoje k životu.

Později stejného roku byla Andy Torres spolu s Chiarou Ferragni a Carolinou Engman vybrána k vytvoření kolekce doplňků Werelse pro Mango touch, na které začaly pracovat v listopadu. V dubnu roku 2012 byla zveřejněna jak celá kolekce, tak i krátké promo video, ve kterém všechny tři slečny účinkovaly. Nutno říci, že kolekce obsahující pásky, šátky, obaly na mobilní telefony a iPady, kabelky a boty, byla více než úspěšná.

Počátek (zatím nespecifikovaného) dalšího projektu odstartoval na začátku října, kdy se pět bloggerek z různých koutů světa (Gala González, Chiara Ferragni, Andy Torres, Jules a Aimee) účastnilo třídenního relaxačního pobytu na ostrově Ibiza. Dobít baterky jim tak pomohla nejen jóga, ale různé workshopy. Na jednom z nich vypomáhal přímo návrhář kolekce Mango Jeans a dohlížel na slečny, jak si poradí při přetváření denimových bundiček (jejich postupy je možné shlédnout na oficiálních stránkách zde).

Musíme tedy ještě chvíli počkat, než se dozvíme, jaké překvapení pro nás zase Mango přichystá. Jsem si ale jistá, že půjde opět o ojedinělou spolupráci. Proč? Protože Mango prostě zbožňuje bloggery.

Foto: whatpoppywore.com