Marc Jacobs tváří jarní kampaně Givenchy

/ Lenka Komrsková

Clare Weight Keller, kreativní ředitelka módního domu Givenchy, se rozhodla zapojit do jarní kampaně konkurenčního módního designéra, Marca Jacobse. Pokračuje tak v idejích svého předchůdce, návrháře Riccarda Tisciho, který v roce 2015 představil Donatellu Versace jako tvář kampaně značky.

Marc Jacobs byl pár let lehce na ústupu poté, co odstoupil z pozice kreativního ředitele Louis Vuitton a zredukoval populární řady své stejnojmenné značky. Jeho návrat byl však o to silnější, s temnou 80’s vizí a devadesátkovým grungem. Sám Marc Jacobs začal rychle fungovat i jako ikona a influencer, o čemž nás přesvědčil jeho Instagram plný prolomených (nejen) módních stereotypů.

Clare Weight Keller se v jarní kolekci pro rok 2020 rozhodla vrátit do minulosti a svést dohromady New York, reprezentovaný návrhářem Marcem Jacobsem, a Paříž, jíž ztělesňuje francouzská herečka Charlotte Rampling, aby vznikl ‘Iconic Givenchy Couple’. Kromě fotografií, jichž se ujal Craig McDean, vzniklo i video, které můžete zhlédnout níže. Pokud se vám spolupráce napříč módním průmyslem zalíbila, těšte se na další. Ikonické duo Jacobs a Ramplings totiž brzy doplní další dvojice.