Prostor online přehlídce poskytla zrekonstruovaná budova Šlechtovy restaurace vKrálovské oboře Stromovka. Režisérem videa je uznávaný mladý režisér Marek Jarkovský, který ve spolupráci s magazínem Harper’s Bazaar vytvořil první digitální módní přehlídku Jakuba Polanky.
„V časopise Harper’s Bazaar je nám jako každý rok radostí být partnerem opening night Mercedes Benz Prague Fashion Weeku. Letos na jaře nám covid ještě neumožňuje sejít se k zahájení osobně, a tak nás těší, že se můžeme díky technologiím a kreativitě všech týmů setkat online. Navíc nás u toho může být nekonečně mnoho. Obvyklou zahajovací fashion show vystřídá premiéra online přehlídky kolekce Jakuba Polanky na webu harpersbazaar.cz. Věřím, že si svátek fashion designu užijeme sice virtuálně, ale stejně intenzivně!“ říká Nora Grundová, šéfredaktorka magazínu Harper’s Bazaar.
Další novinkou bude nový vlasový partner Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku, kterým se od sezóny FW21 stává renomovaný tým profesionálních kadeřníků Toni&Guy pod vedením Anny Plačkové, která pro Toni&Guy pracuje již od roku 2003. Sestavený tým kadeřníků absolvoval akademii TONI&GUY v Londýně, pravidelně se účastní česání londýnského fashion weeku, editorialů pro fashion magazíny a vlasového stylingu řady módních přehlídek. „Velmi se těšíme na spolupráci s jednotlivými českými a slovenskými návrháři a na jejich aktuální kolekce FW21,“ uvádí Anna Plačková, Senior Style Director Toni&Guy.
Rovněž dochází ke změně na pozici produktového partnera, a tím je nově značka Authentic Beauty Concept, ucelená prémiová značka vytvořená týmem profesionálních kadeřníků. Authentic Beauty Concept používá čisté a jednoduché receptury, které jsou maximálně přírodní, bez snížení výkonu a kvality aplikace. Ingredience produktu v sobě spojují přírodu a vědu. Oficiálním make-up artistou MBPFW je jako již tradičně Parfumerie Douglas pod vedením Kristýny Hoškové a make-up partnerem je opět značka Lancôme.
Kompletní program a podrobnosti k jednotlivým akcím najdete na www.mbpfw.com.