„Melissy“ od Karla Lagerfelda cestují do Bella Brutta

/ Redakce

Gareth Pugh, Jean Paul Gaultier, Vivienne Westwood a Karl Lagerfeld mají kromě nevyčerpatelné kreativity a mezinárodního úspěchu společnou ještě jednu věc – všichni spolupracovali s gumovou značkou Melissa. Lagerfeldův výsledek se do prodejního oběhu zapojuje právě v měsíci březnu, což znamená skvělou zprávu – v nejbližších dnech ho bude možno prozkoumat v pražském obchodu Bella Brutta.

Kdo by kdy tušil, že z gumy se dají vytvořit vkusné boty. Ale už třicet let tento fakt potvrzuje brazilská značka Melissa, produkující kromě vlastních „základních“ kolekcí také řady od významných jmen světa designu.

Nejvyhledávanější se zdají být edice od vedoucí osobnosti punkové vysoké módy, Vivienne Westwood. Na převzetí žezla prodejnosti však aspiruje nejnovější experimentátor s gumou, tedy nikdo jiný než sám velký Karl Lagerfeld.

Muž, který již třicet let neotřele přetváří dědictví módního domu Chanel, zatímco svými idejemi obohacoval řadu dalších značek – a momentálně tak činí například pro italský brand Fendi – odkryl v rámci plastové spolupráce zatím čtyři modely. Ostatní budou následovat během třech dalších sezón.

Vysoké boty reprezentují typ tzv. Mary Jane, tedy uzavřené s páskem přes nárt, druhé vzhledu „obyčejných“ lodiček s vtipem v podobě kornoutové zmrzliny na podpatku. Zástupci ploché obuvi mají formu zlatých balerín s třemi velikostně odstupňovanými kuličkami a maximálně jednoduchých botek výrazných pouze fialovou barvou.

„Toto partnerství s Melissou je jedno z těch vzrušujících. Karl Lagerfeld je jeden z nejvýznamnějších návrhářů 21. století a nyní rozšiřuje své módní království do našeho světa,“ pochvaluje si spolupráci Paolo Pedó, ředitel brazilských bot. A Lagerfeld ho doplňuje: „Fakt, že objevím něco, o čem vím málo, je na této spolupráci to nejlepší“.

Stejně jako když původem německý návrhář ohlásil v roce 2004 řadu pro konfekční H&M či předloňskou pro americký řetězec Macy´s, i nyní mohou jeho obdivovatelky šílet. Dostupnější „limitky“ jsou totiž vždy skvělá příležitost, jak si „urvat“ do sbírky alespoň něco od své jinak nedostupné modly.


Foto: Archiv firem