Co forum přinese?

Konference Business Forward Forum je zaměřená na obchod s módou a textilem. Dozvíte se na ní více o aktuálním stavu českého módního a textilního průmyslu, jaké byznysové strategie považují domácí lídři za úspěšné na domácím i globálním trhu, jaké mají česká móda a textilní výroba potenciál do budoucna a jak situaci v módě mění sílící vliv digitalizace i vzestup východních a jižních trhů. To je jen pár otázek, na něž se zaměří letošní diskuzní bloky.

30 pod 30

Panel Forbes: 30 pod 30, jehož se ujme návrhářka a zakladatelka značky ODIVI, Iva Burkertová, a Lukáš Žďárský z Vnitroblocku, otevře problematiku začínajících značek, které se chtějí prosadit na zahraničních trzích. „V diskuzním panelu Forbes: 30 pod 30 představíme mladé a úspěšné osobnosti, které patří do Forbes výběru nejzajímavějších podnikatelů do 30 let, a společně tak nahlédneme do budoucnosti české módní scény,“ řekla Barbora Kročková, výkonná ředitelka Forbes Česko.

Předávání zkušeností

Mezi další významné osobnosti, jež se podělí o své zkušenosti, patří zakladatel Dutch Fashion Council a Fashion House Maastricht Rachid Naas, zástupci online platforem Footshop Peter Hajduček a Freshlabels Pavel Cvoliga a Jakub Veselský i zástupci tradičních značek Tonak a Blažek, Michael Tělecký a Ladislav Blažek. Vývoj a současnou situaci českého textilního a módního průmyslu pak přiblíží hloubková analýza Asociace textilního, oděvního a kožedělného průmyslu (ATOK) a její viceprezident Otakar Petráček.

Duo moderátorek

Celým eventem nás provede moderátorka a kurátorka Veronika Ruppert, která je známou novinářkou a odbornicí na módní design a průmysl. Působí v Českém rozhlasu a na Radiu Wave má pořad Modeschau, jenž mapuje lokální módní design, trh a průmysl.  Další moderátorkou pak bude Linda Bartošová, redaktorka zahraniční redakce České televize, reportérka a moderátorka zpráv ČT24 a pořadu Horizont ČT24. Celou akci podporuje ČEZ. “Jsme rádi, že můžeme být partnery Business Forward Fora jako jediné akce svého druhu v České republice. Tato konference dokáže nejen inspirovat, ale i pomoci rozvinout potenciál nadějných českých značek na českém i zahraničním trhu,“ uvádí marketingová ředitelka ČEZ Michaela Ziková.

Harmonogram

10:00–10:30 Reality check: Současný český módní průmysl v číslech supported by ATOK

10:30–11:45 Příběhy úspěšných: český módní byznys a globální trendy

13:30–14:00 Forbes: 30 pod 30

14:00–15:00 Jak se prosadit v zahraničí: Strategie, podpora a nové výzvy pro mladé značky

Registrovat se můžete zde.