Mercedes-Benz Prague Fashion Week zahájí online přehlídka Jakuba Polanky

/ Lenka Komrsková

Mercedes-Benz Prague Fashion Week a magazín Harper’s Bazaar společně otvírají týden přehlídek a prezentací toho nejlepšího, co česká a slovenská módní scéna nabízí. Původní koncept opening night se zahajovací fashion show Jakuba Polanky v srdci Stromovky nahradila online premiéra jeho nové kolekce Before Sunrise, která bude ke zhlédnutí exkluzivně na harpersbazaar.cz a YouTube MBPFW, a to v pátek 30. dubna od 19:00.

Kolekce Jakuba Polanky Before Sunrise supported by Priveé Lounge je plná proměn, vystoupení ze tmy do světla, tak jako i my po dlouhém očekávání konečně vstupujeme do lepších časů. Je to vývoj, který symbolizuje ženu a její sílu a odvahu růst a rozvíjet se. Důležitá je také variabilita modelů, radikální feminita, nekompromisní křehkost, mnohostrannost a možnost volby. Variabilita modelů Jakuba Polanky tak přináší optimismus a skrze svou ideu i naději.

Prostor online přehlídce poskytla zrekonstruovaná budova Šlechtovy restaurace vKrálovské oboře Stromovka. Režisérem videa je uznávaný mladý režisér Marek Jarkovský, který ve spolupráci s magazínem Harper’s Bazaar vytvořil první digitální módní přehlídku Jakuba Polanky.

„V časopise Harper’s Bazaar je nám jako každý rok radostí být partnerem opening night Mercedes Benz Prague Fashion Weeku. Letos na jaře nám covid ještě neumožňuje sejít se k zahájení osobně, a tak nás těší, že se můžeme díky technologiím a kreativitě všech týmů setkat online. Navíc nás u toho může být nekonečně mnoho. Obvyklou zahajovací fashion show vystřídá premiéra online přehlídky kolekce Jakuba Polanky na webu harpersbazaar.cz. Věřím, že si svátek fashion designu užijeme sice virtuálně, ale stejně intenzivně!“ říká Nora Grundová, šéfredaktorka magazínu Harper’s Bazaar.

Další novinkou bude nový vlasový partner Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku, kterým se od sezóny FW21 stává renomovaný tým profesionálních kadeřníků Toni&Guy pod vedením Anny Plačkové, která pro Toni&Guy pracuje již od roku 2003. Sestavený tým kadeřníků absolvoval akademii TONI&GUY v Londýně, pravidelně se účastní česání londýnského fashion weeku, editorialů pro fashion magazíny a vlasového stylingu řady módních přehlídek. „Velmi se těšíme na spolupráci s jednotlivými českými a slovenskými návrháři a na jejich aktuální kolekce FW21,“ uvádí Anna Plačková, Senior Style Director Toni&Guy.

Rovněž dochází ke změně na pozici produktového partnera, a tím je nově značka Authentic Beauty Concept, ucelená prémiová značka vytvořená týmem profesionálních kadeřníků. Authentic Beauty Concept používá čisté a jednoduché receptury, které jsou maximálně přírodní, bez snížení výkonu a kvality aplikace. Ingredience produktu v sobě spojují přírodu a vědu. Oficiálním make-up artistou MBPFW je jako již tradičně Parfumerie Douglas pod vedením Kristýny Hoškové a make-up partnerem je opět značka Lancôme.

Kompletní program a podrobnosti k jednotlivým akcím najdete na www.mbpfw.com.