Před výlohami obchodních domů Printemps a Galerie Lafayette skoro ani nejde projít. Těsní se tu dospělí s dětmi na ramenou, menší děti jsou nalepené na výlohy. Pro tento rok patří výlohy Printemps značce Dior, která jim vtiskla svoji charakteristickou elegantní tvář.

Uvnitř Printemps je Dior Pop up store, fronta podívat se na limitovanou vánoční kolekci skleněných koulí, kalendáře či červených balerínek je o trochu menší než venku, ale i přesto chvíli trvá, než se dostanu dovnitř.

Mimo to je možné do konce roku potkat v Printemps nejrůznější kolekce z dílny Manolo Blahnika, výstava s názvem „40 ans de Glamour“ se line po celém druhém a pátém patře. K vidění je průřez celé tvorby včetně skic a návrhů. Velkou exkluzivitou jsou pak model „Ivy“ pro Ossie Clark, jejíž reedice byla uvedena speciálně pro Printemps.

Odbočuji do Avenue de Montaigne a za odlesků odpoledního slunce procházím mezi butiky Dior, Chanel, Ralph Lauren.  Výlohy Nina Ricci jsou plné motýlů a jarní kolekce. Rohový butik Paul & Joe mě pohltí tak, že už přemýšlím o svém novém ateliéru v prvním patře s výhledem na Seinu. Avenue de Montaigne ústí na Place de l’Alma, slunce pálí a jediné co evokuje blížící se svátky je ozdobený stromeček před rohovou restaurací.

Tady však moje cesta Paříží nekončí. Více se dozvíte v dalším článku a nahlédnete do jiných úžasných výloh.

.