Moschino

Ano,… extravagance a kýčovitost u značky Moschino již není žádným velkým překvapením. Nicméně, tentokrát se zdála atmosféra méně kýčovitá, než tomu bylo v předešlých dvou přehlídkách. Žádné Barbie, žádný Pop Art, ani staveniště. Na molu z orientálních koberců se procházely modelky v modelech inspirovaných motorkářskými gangy. Takováto kolekce by se snad ani neobešla bez spousty černé kůže a denimu, které velmi nápaditě doplňovala růžová barva pro ten správný “Moschino efekt”.  Wow faktoru designér docílil až k závěru přehlídky, kdy vyšla z backstage řada večerních šatů v excentrických střizích. Například na šaty ve tvaru lustru budeme ještě dlouho vzpomínat. FotorCrheated

Emporio Armani

Tohle že je Armani?! Pokud jste si sami také položili tuto otázku, plně s vámi chápeme. S názvem “New Pop” přišel designér také se zcela novým konceptem a řadou aplikací a potisků, na které jsme v italském módním domě nebyli zvyklí. Co je ovšem třeba podotknout je, že tento nový styl značce Armani nesměle svědčí. “Současná revoluce: klasický styl a digitální vzory “, tyto faktory jsou právě klíčem nového konceptu podle Giorgia Armani. Nezapomenutelné geometrické obrazce byly zdobným prvkem všech modelů, což by se relativně mohlo na klasických Armanovských modelech zdát jako úplné faux-pas, ale nebylo tomu tak. Všechny looky byly harmonické, a to, že každý model měl v sobě trošku barevnosti, jsme brali jako důvtipný a sympatický detail. Zamilovali jsme si minimalistické kabelky a boty, které si dokážeme představit nejen na přehlídkovém mole.Unknown

Etro

Značku Etro zaplavila vlna zemitých tónů kombinovaných s květovými fantaziemi a klasickými geometrickými vzory jako káro, nebo pruhy. Sama designérka, Veronica Etro, se touto kolekcí odkazovala na tu předešlou, kterou se nechala inspirovat. Nicméně, původně se designérka inspirovala především opulentními interiéry, které si k potiskům maetriálů lze dobře asociovat. Tak či onak, Veronica dokázala, že i velur a semiš budou velkými hitem příští sezóny, což není vůbec špatné!

etro

Tod´s

Zdá se, že v poslední době značka Tod’s směřuje stále častěji k minimalistickému stylu. Aktuální kolekce vypadá, jako by vznikla spojením designérů britské značky Burberry s těmi od francouzské Celiné, kteří rázem dali vznik této úchvatné kolekci, za kterou stojí kreativní ředitelka Alessandra Facchinetti. Hlavním materiálem a dominantou všech modelů se stala kůže, kožešiny a přírodní materiály jako vlna. Medové tóny doplňovaly primární barvy, kterým dodávala červená ten správný barevný twist. Není třeba zmiňovat, že obuv (na které si mimochodem tato značka vybudovala jméno) v podobě kotníčkových kozaček se šněrovacími detaily, nebo metalickými mokasíny, byla zkrátka dokonalá.

tods

Zdroj: WWD