Mirka Horká, Gravelli a Yemi A.D ukázali betonovou show

Komerční zábava kombinovaná s haute betonem. Taková byla prezentace Mirky Horké, která vytvořila zcela jedinečnou pánskou kolekci.

Módní přehlídka musí být zároveň show. Tak si udržují image největší módní domy jako Chanel, Dior nebo Louis Vuitton. Ví to i Mirka Horká, která svoji novou pánskou lněnou kolekci potřela betonem české firmy Gravelli, produkující designové kousky ze své patentované lehké směsi.

Prvky pořádné show pak v neděli večer přidal další z trojice spoluautorů celého projektu, performer a hudebník Yemi A.D. Ten zahrál pár novinek ze své desky Equals a ještě Mirce k předvádění poskytl pár svých tanečníků.

Celá kolekce je sice velmi experimentální, avšak také nesmírně nositelná. Obsahuje kabáty, košile, kraťasy, saka i kalhoty a drží se ve stejné “omšelé” estetice, s jakou se Mirka Horká zapsala na Shooting Fashion Stars. Beton na lněné modely česká designérka nanášela v různých vrstvách, čímž vznikly různé povrchy od normálního zašedlého až po strukturovaný a rozpraskaný.

Z betonu byly i doplňky jako prstýnky či knoflíčky. Mirka má ještě v plánu boty s betonovou podrážkou.

Foto: Kamila Písaříková