-->

Jak mít do léta krásné a pevné tělo: Zn. bezbolestně

/ Silva Arsenie Foto: Profimedia; Pinterest

I když se to nezdá, léto se neúprosně blíží. Takže pokud se při letošní plavkové sezóně chcete konečně cítit dobře, máme pro vás hned několik typů, jak docílit krásné a pevné postavy. Samozřejmě bez zbytečných hladových a drastických diet. Jedinou podmínkou je začít už hned teď. Protože času je málo.

Strava je všechno

Toužíte po sexy postavě? Bez správného jídla to nepůjde. Okamžitě zapomeňte na vaše dosavadní stravovací návyky a kompletně změňte váš jídelníček. Vyřaďte z něho všechny prefabrikované potraviny plné éček, mléčné výrobky, tučná jídla, bílé pečivo a slazené nápoje. Naučte se pravidelnosti. Snídaně, svačiny, oběd, večeře a pravidelný pitný režim. A to alespoň 2 litry čisté vody denně. Snažte se do svého jídelníčku zařadit co nejvíce čerstvé zeleniny a ovoce. Stejně tak důležité jsou bílkoviny a komplexní sacharidy. Čím bude jídlo jednodušší, tím lepší. Jak pro váš čas, tak pro trávení. A co je tady nejdůležitější? Zdravé jídlo vám musí chutnat a bavit vás!

Denní limit

Nastavte si limit pohybu, kterého byste chtěli každý den dosáhnout. Zkuste třeba 8 km denně. I při menší snaze během dne při běžných činnostech bez problému zvládnete ujít alespoň 4 km. Stačí jen vystoupit o pár zastávek dřív cestou do práce, chodit po schodech místo výtahu a místo jízdy autem dojít po svých. Zbývající 4 km pak doženete dvaceti minutami běhu. Ten zvládnete každý den a jako ten největší začátečník. Takže bez výmluv.

Hydratujte se

K pravidelnému pitnému režimu přidejte i pravidelnou hydrataci vaší pokožky a každý den ji promazávejte zpevňujícími hydratačními krémy. Samotné krémy a séra vám dokonalou postavu nevykouzlí, ale při pravidelném mazání kůže skvěle zpevní.

Posilujte

Nemusíte chodit hned do posilovny. Doma vám postačí karimatka, činky, nebo kateball. Pak už jen stačí vybrat správný workout kanál na youtube, který vás bude bavit a každý den cvičit alespoň 30 min. V kombinaci s během vám to nezabere více než hodinu. Výsledky uvidíte už po pár týdnech. Samozřejmě při pravidelném cvičení a dodržování výše uvedených bodů.