Mládí a stáří jde ruku v ruce

/ Michaela Hošková

Vycházející reklamní kampaně ukazují nový trend. Stáří a mládí jsou rovnocennými partnery.

Již v minulosti jsme mohli obdivovat odvážné módní reklamy, kterým vévodily dámy vyššího věku. Vzpomeňme například na Lanvin. Tento trend se nyní stává opět velmi aktuální. Jarní kampaně ženám s vysokým věkem jednoznačně přejí. Dolce a Gabbana spojili mladé muže s modelkami, které by mohly být jejich babičkami. Saint Laurent pro změnu sází na kanadskou zpěvačku Joni Mitchell, které je 71 let.

Slavný designér šperků Alexis Bittar jde ještě dál. Na jeho vizuálu vidíme dvě ženy, dvě módní ikony, dvě světová jména, mezi kterými je neuvěřitelný věkový rozdíl 75 let. Věk v módě zkrátka již dávno není obyčejné číslo, dle kterého je nutné se řídit. Ženy jakéhokoli věku nás mohou inspirovat, být nám vzorem či modlou, ke které chceme vzhlížet.

Alexis Bittar

Alexis Bittar

Iris Apfel je úspěšná americká obchodnice, designérka interiérů, ale především módní ikona. Iris v loňském roce oslavila neuvěřitelných 94 let. Je to žena, která neztrácí chuť do života, vitalitu i neutuchající originální styl. Tavi Gevinson je o mnoho generací mladší slavná bloggerka, která změnila pohled módního průmyslu na bloggerský svět. Ve svých třinácti letech vypadající jako vesnická dívenka s velkými brýlemi sedávala v prvních řadách módních přehlídek. Ve svých osmnácti letech je již uznávanou editorkou i hvězdou Broadway. Především ale vyrostla v půvabnou ženu, která udává styl. Je ztělesněním splněných snů, po kterých touží řada holčiček za dveřmi svých dětských pokojíčků.

alexis-bittar01

Kampaň je zaměřena na ženy nad 35 let, které jsou klientkami Alexise Bittara. “Chtěli jsme svým zákaznicím ukázat silné ženy, které lze porovnávat navzdory jejich věku. Mezi oběma stojí hned několik generací, nicméně obě ve svém odlišném věku mnoho dokázaly a obě jsou stejně báječné,” řekl Alexis Bittar.

Foto: Archiv firem; Facebook.com