Potom, co odešel stroj na úspěch Nicola Formichetti, aby udělal stejnou senzaci ze značky Diesel, byla značka Thierry Mugler bez jasného vedení. Kreativní ředitel se sice stále hledá, ale nejnovější zprávy hovoří alespoň o nové významné posile týmu. Současnému generálnímu řediteli Joelovi Palixovi bude pomáhat sám zakladatel, který své teatrální futuristické kreace začal produkovat v roce 1973.

Thierry Mugler zastával od roku 1992 roli kreativního rádce linie parfémů. Vedení oblasti vůní a oděvních kolekcí se však spojují. Mugler se tak „přesunul“ na post poradce pro modely, svými poznatky může zasáhnout také do směrování managementu. Nicméně designéři Sébastien Peigné a Romain Kremer, nad nimiž doposud držel dohled Nicola Formichetti, brand opustili.

Formichetti značku doslova vzkřísil potom, co kvůli Thierryho odchodu v roce 2002 ztratila výraznější image. Za stylistova vedení se její popularita maximalizovala, a to zejména díky osobnostem, které s ní spojil. Na přehlídce se prošla jeho přítelkyně a klientka Lady Gaga a v kampaních exceloval potetovaný objev Zombie Boy. Jak se projeví tyto razantní změny, se teprve ukáže.

Foto: Facebook.com