Po zmiňovaném „vyhazovu“ před dvěma lety, kráčel Patrick společně se svým synkem po ulici, ptal se jej, čím by chtěl být, až vyroste. Chlapec ovšem otočil otázku směrem na Patricka a ten propukl v hlasitý smích. Po několika týdnech si ovšem uvědomil, že semínko pochybností bylo zaseto. Před očima mu vyvstávaly otázky, co bude s jeho životem dál, jakým směrem se vlastně bude ubírat.

Jako absolvent Parsons School of Design a zaměstnanec ve společnostech Giorgio Armani, Perry Ellis, Anne Klein či Paco Rabanne měl mnoho předpokladů a zkušeností k založení vlastní značky. Té dal jméno PASKHO (z řeckého podstatného jména pasxo, anglicky passion = vášeň) a zaměřil se v ní především na volnočasovou módu vhodnou k všestrannému využití. Tvoří ji jednoduché kousky pro ženy i muže. Hlavním záměrem bylo probudit v každém koncovém zákazníkovi touhu, najít v sobě sportovní duši.

Je velice obdivuhodné, že Patrick jde do všeho s naprostou vervou i přesto, že momentálně neoplývá tučným kontem. Svoji kolekci tak propaguje na platformě určené k financování nových projektů http://www.kickstarter.com, kde usiluje o sponzorskou podporu v hodnotě padesáti tisíc dolarů. A světe div se, ono to funguje! Za jediný den života vlastní stránky dosáhl částky 11 085 dolarů (k 24. 3. se může pochlubit 216 sponzory a částkou 42 978 dolarů, tudíž má jeho kampaň obrovské předpoklady k tomu, dosáhnout vytyčené částky).

Aby dobrých zpráv nebylo málo, tak se Patrick také stal novým kreativním ředitelem A/X Armani Exchange, která byla uvedena na trh v roce 1991 jako mladistvější odvětví hlavní linie Armani. Právě na této pozici bude dohlížet na návrhy jednotlivých produktů i na marketingové materiály. Tomu se říká návrat ve velkém. Patricku, vítej zpět!


Foto: Facebook.com; paskho.com; kickstarter.com