Nová kampaň Lady Dior: Kouzlo s trampolínou

/ Monika Kolářová

Za úspěchem módních kampaní proslulých značek často nestojí pouze krásná tvář či novodobá technika. Podstatou je spíš originální nápad.

S perfektním nápadem, jak dodat své nové kampani zase úplně nový rozměr a dotek něžnosti, přichází značka Dior, do hry byla totiž zapojena nejen překrásná žena, ale také se vsadilo na trampolínu.

Dior uveřejnil svoji již druhou kampaň pro rok 2014, ke spolupráci přizval ženu, která je tváří domu již od roku 2008 – francouzskou herečku a oscarovou vítězku Marion Cotillard. Díky nápadu s trampolínou, rukám šikovného fotografa Jean-Baptiste Mondina a skvělému výkonu Marion, tak vznikly nádherné fotografie s jedinečnou atmosférou.

236088_1_600

Herečka je na nich zachycena s rozevlátými vlasy, oděná v kouscích Rafa Simonse z poslední pre-fall kolekce, a v rukou se jí pohupují nové verze oblíbených kabelek Lady Dior, jejichž historie sahá až do roku 1994, kdy je proslavila především zesnulá princezna Diana.

Foto: WWD