Nová strategie Proenzy Schouler

/ Redakce

Proč chceme mluvit o „nějaké webovce“? Protože patří brandu Proenza Schouler, tedy značce, která miluje internet a veškeré působení na něm. Před pár dny spustila novou stránku a pokračuje tak ve své snaze ovládnout módní nuly a jedničky.

Nová internetová stránka by nebyla nic tak neobvyklého a zajímavého, kdyby nepatřila právě americké značce Proenza Schouler. Totiž její zakladatelé Lazaro Hernandez a Jack McCollough se v internetové prezentaci vyžívají více než jiní. Zplna využívají všechny benefity sociálních sítí a rádi přes ně přímo komunikují se svými odběrateli.

„Není to něco, čeho bychom se báli. Není strašidelný ani není žádnou kouzelnou skříňkou. Je to úžasný nástroj, který nám pomáhá komunikovat s přáteli a rodinou a také věci zkoumat,“ prohlásili Lazaro a Jack pro jeden americký magazín. „Je to skutečně úžasné vidět, jaký mají lidé úhel pohledu.“

Na Twittertu mají okolo 275 tisíc followerů, na Facebooku pak o sedmdesát tisíc méně. Často také transformují své kolekce do roztodivných videí, samozřejmě publikovaný přes nejznámější úložiště YouTube. Naposledy zapůsobili krátkým animovaným filmem Desert Tide, doprovázejícím otevření obchodu na Madison Avenue, který „natočili“ s postavičkami z počítačové hry Second Life.

Vedle nové oficiální stránky byla také světu prezentovaná video kampaň ke kolekci S/S 2013. Režie se ujal David Sims s Eddie the Wheelem a společně jakoby náhodně poskládali různé útržky z rozpohybovaných záběrů, které se během minuty a patnácti vteřin prolínají i fungují vedle sebe. Nápaditá video-koláž díky své vysoké umělecké hodnotě nakonec žádné šaty nepropaguje, zato ale dobře navodí atmosféru kolekce.

Na novém webu se podílel kromě vývojářské firmy Wednesday Agency také umělecký ředitel Peter Miles, který pro Proenzu již tvořil například plakáty, na kampaních spolupracoval se značkou Céline či Marcem Jacobsem. Jeho úvodní stránka vám dovolí rolovat mezi kolážemi, jedním „klikem“ se dostanete k přehledu všech modelů z kolekcí či do klíčového e-shopu.

Z internetového prodeje jde totiž už nyní do Lazarovy a Jackovy peněženky přibližně 15% ze všech výdělků, což v převodu na peníze znamená až 7,5 milionů dolarů. Rozhodně se tedy nejedná o zanedbatelné číslo. Po čtyřech letech aktualizovaná stránka by mu mohla ještě pomoci.