Novinky ve světě vlasových trendů

/ Kamila Písaříková

Fenomén jménem vlasy. Každý z nás je řeší, každý o ně pečuje a snaží se o ně starat podle nejnovějších trendů. Značky zabývající se vlasovou kosmetikou vydávají v různých ročních období novinky, které našim vlasům prospívají a ozdravují je. Pojďme si představit ty nejnovější.

Kosmetická značka Kérastase uvádí řadu Discipline, sofistikovanou řadu založenou na průnikové technologii a vysoké koncentraci složky Morpho-KeratineTM . Discipline je navržená na zkrocení i těch nejvíc neposlušných vlasů zatím, co jim taky obnovuje harmonii a krásu dokonalého pohybu.

Discipline je nová služba na salonu, která je jednoduchá i rychlá a nabízí dlouhotrvající kontrolu a pohyb bez ztráty objemu vlasů, a to bez chemického zásahu do vlasového vlákna. Discipline je rovněž řada vysoko žádaných produktů, které umožní ženám pokračovat v této zkušenosti i doma. Produkty, které jsou snadné k použití, značně zkracují čas věnovaný tvarování a vyfoukaní vlasů. Jelikož je tanec uměním par excellence, které ztělesňuje myšlenku dokonalého pohybu, vybrali jsme prima balerínu Dianu Vishneva, aby se stala tváří reklamní kampaně.

Brazilská modelka a aktivistka v kampaních proti šikaně Lea T se stává nejnovější REDKEN múzou. “Lea T je skutečnou průkopnicí krásy”, říká Shane Wolf, Global General Manager REDKEN 5th Avenue.“ Reflektuje vizi a pohled REDKEN na krásu, je zdravě sebevědomá a svým vzhledem unikátní a výjimečná.“

Jedna z nejžádanějších a nejvíce inspirativních modelek módního světa Lea T byla objevena designerem  značky Givenchy Riccardem Tisci a stala se tváří této značky pro rok 2010. Byla k vidění na stránkách Vogue Paris, Vanity Fair, Vogue Brazil, Numero, W, Hercules, Interview, Cover a Love magazínu. Objevila se také na obálce Elle Brasil, stejně jako Love magazínu pro jaro/léto 2011 vedle stálice módního světa Kate Moss.

Aktuální trendy vyžadují více sofistikovanosti i v stylingu. Vlasy se stávají módním doplňkem, který ženy s hrdostí prezentují. To je důvod, proč se značka Lóreal rozhodla spolupracovat s návrhářkou šperků Vanessou Pinoncely.

Za sedm let působení ve Vogue Paris na pozici ředitelky inzerce pro šperky a hodinky, se prohlubovala Vanessina vášeň pro šperky, která ji nakonec dovedla k založení značky Dear Charlotte. Nádherná třpytivá sponka do vlasů, kterou Vanessa vytvořila pro limitovanou edici olejů Mythic Oil, je synonymem orientálnosti a luxusu.

Foto: Archiv značek, Pinterest.com