Oko do zákulisí reklamní kampaně Fendi

/ Michaela Hošková

Když se řekne jméno Karl Lagerfeld, každému ihned naskočí francouzská módní značka Chanel. Tento geniální návrhář však stojí i za italskou ikonou Fendi.

A to není řeč pouze o módních kolekcích, ale i reklamních kampaních, na kterých se sám návrhář osobně podílí.  I když venku vře opravdu hodně horké léto, podzimní kampaně již atakovaly všechny prestižní módní časopisy. Fendi není výjimkou  a opět vsází na svou jednoduchost a důraz na detail.

Letošní kampaň nese název “Roman Skyline”. Celá kampaň má oslavovat lásku mezi Fendi a Římem ve velice čistém ženském stylu. Karl i Silvia Venturini Fendi chtěli spojit jméno Fendi s krásou a dominantou hlavního města Itálie Říma. Proto se modelky přesunuly vysoko nad Řím, který je kulisou každé z fotografií propagující podzimní kolekci značky Fendi.

Svou lásku v této kampani dal jasně najevo i sám návrhář a fotograf Karl tím, že jednou ze tváří je jeho nynější múza a  srdcová záležitost modelka Cara Delevingne, které zkrátka naplno propadl. A na výsledku se není čemu divit. Cara je opět perlou mezi všemi a díky ní je každý detail na fotografii výjimečný.

Zákulisí nám odhaluje samotné přípravy vzniku těchto unikátních záběrů, které nyní všichni buďto nenávidíme (říkáme, že reklam je více než čtení) nebo miluje (pro jejich unikátnost i samozřejmou součást módního magazínu). Modelky během fotografování odpočívají při čtení knih, oblečení je perfektně srovnáno, vizážisté jsou stále k dispozici i během záběru a asistenti rádi ve chvílích výměny fotoaparátu přidrží modelce v kožichu slunečník, protože světe div se, podzim je stále ještě daleko a žhavé italské slunce je neúprosné.

Nic z toho však na finálním výsledku není vidět, a proto se všichni vlastně toho podzimu už nemůžeme dočkat.

Foto: Facebook.com; Archiv firem