Kolekce obsahuje šestnáct siluet složených z šatů, sukní a topů. Nechybí ani kalhoty se zdviženým pasem a splývavá saka. Barevná paleta se odvíjí od bílých odstínů, přes tmavě modré až po černé. Motiv, který Pavel Brejcha použil u šesti siluet, připomíná změť malých barevných nahodile rozlitých kaněk a byl natištěn sublimační technikou vycházející z funkčního materiálu, který je použit v páskové obuvi. Materiály, které si návrhář pro jarní kolekci vybral, jsou tvrdé bavlněné plátno, džínovina, sportovní materiál softshell, ale rovněž organza či hedvábný krepdešín.

Pavel-Brejcha-42-326x490

Plocha, kontinuita, vrstvení, transparence a prolnutí bílé a černé barvy se stali návrhářovou inspirací. Jejich vyjádřením v oděvu vznikla kolekce tvrdých časově neukotvených forem, které se postupně zjemňují, plují vzduchem a stávají se transparentními. „Pro mě jsou to takové mezičasé víly,“ říká Pavel Brejcha.

Pavel-Brejcha-11-326x490

Pavel Brejcha v kolekci vsadil i na doplňky. Navrhl páskovou koženou obuv a kožené živůtky v bílé a černé barvě. Obuv byla vyrobena v pražské ševcovské firmě Ergon, která se zabývá ortopedickou obuví na míru. Sandály jsou na nízkém klínku se sportovní trackovou podešví a
jsou variovány v barvách světle fialové, perleťově modré a černé. Jak již bylo zmíněno, vnitřní stélka sandálů má stejný motiv, jaký byl použit v samotné kolekci. Pro finální styling byly v kolekci použity šperky z dílny Hanuše Lamra. Brože, náušnice a řetízky z jeho kolekce Lapis – kámen, měly funkční i dekorativní charakter a podporovaly tak kontrasty měkkých a tvrdých oděvních forem.

YAN_7970-326x490

Celá kolekce ukazuje na kreativitu a jasný názor návrháře a hlavně modely patří mezi ty, které věřím, že v ulicích můžeme potkat, což se o řadě jiných českých kolekcí bohužel říci nedá.

Foto: Designblok