PFWeekend si získal Mercedes-Benz. Live streaming zajistí Iconiq.cz

/ Redakce

Praha jich má více než Paříž. Módní týdny v České republice slouží jako doplněk k výstavě designu, jako velká party a jako projekt, který se skutečně snaží o změnu. Poslední jmenovanou záminku využívá pro svoji existenci Prague Fashion Weekend, který se v pondělí 11. března podělil o skvělou aktualitu – podepsal tříletou smlouvu se společností Mercedes-Benz a „přivdal“ se tak do velké světové rodiny.

Prague Fashion Weekend organizovaný Stars Communication ředitelky a vizionářky Janiny Šlemínové si připravil pro všechny účastníky pondělního koktejlu velké překvapení. Přede všemi byla podepsána tříletá smlouva, která akci zajistila podporu od jedné z největších automobilek, firmy Mercedes-Benz.

Letošní podzimní ročník tedy získal oproti svým dvěma konkurentům značnou výhodu. Společně s novým logem, které nyní obsahuje i jméno automobilky, si vydobyl místo ve stejné rodině jako fashion weeky v New Yorku, Londýně, Madridu či Berlíně. O tom, že je právoplatné a zasloužené, svědčí už samotné rozhodnutí „velké matky“ naši českou událost podpořit.

„Největší světové fashion weeky se konají pod hlavičkou nebo ve spolupráci s Mercedes-Benz, proto je pro nás spojení s touto renomovanou značkou velmi důležité,“ prohlásila na pondělním koktejlu Janina Šlemínová. Její slova doplnil i Florian Müller, generální ředitel české pobočky německé automobilky. „Jsem velmi potěšen, že i Praha se stala součástí celosvětových projektů Mercedes-Benz,“ řekl před podpisem smlouvy.

Mimo kamery a mikrofon se pak Müller nechal slyšet, že přestože německé společnosti záleží na velkých značkách, vždy mají radost, když mohou podporovat lokální návrháře. Gratuloval triu La Formela k jeho chystané prezentaci na módním týdnu v Malajsii, která je dle jeho názoru obrovskou příležitostí. V tom s ním nejde nesouhlasit.

Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend 2013 chystá několik změn. Zásadní je přesun zpět do pražského módního epicentra, tedy do blízkosti Pařížské ulice, kde bude mít podle Janiny Šlemínové také blíže k tamějším zainteresovaným obchodům.  Média budou těžit z nového press centra, diváci si užijí prostor nazvaný fashion launch.

Změny se však nedějí pouze v rovině obsahové, polohové a grafické. Prague Fashion Weekend reaguje na současný trend přiblížit módu všem. Je nám ctí vám oznámit, že všechny přehlídky budete moci sledovat z každého koutku světa. V reálném čase je bude přenášet právě náš Iconiq.cz.

Vše vypukne na podzim. Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend 2013 se koná 18. – 22. září. O všech aktualitách vás budeme nadále informovat.


Foto: Stars Communication