Podzimní reklama má své tváře

/ Redakce

Od reklam rádi odcházíme a ruší nás při napínavém filmu. V rádiu nám přeruší hudbu ve chvíli, kdy do ní pronikneme. Když listujeme časopisem, trvá nám několik stránek, než se dostaneme alespoň k editorialu.

I přes velký odpor k reklamám do nich vkládají firmy výrazné peníze a na jejich vzniku pracují ti nejlepší z nejlepších. Stát se tváří reklam je nejen velkou ctí pro danou celebritu, ale rovněž velkým finančním přínosem. A i když všichni na množství reklam nadávají, stejně si Vogue koupí. Aktuální čísla módních magazínů nám již odhalují nové reklamní tváře a podzimní příběh, na kterém autoři své reklamy staví.

Dolce&Gabbana neustupují ze svých kolejí. Jejich reklama se na první pohled příliš nemění. Tentokrát své ženy umístili do temného lesa a vytvořili z nich víly a středověké princezny. Evu Herzigovou nahradila další slavná “vysloužilá” topmodelka Claudia Schiffer, která představuje královnu víl, kterými jsou Bianca Balti, Vittoria Ceretti, Nastya Sten, Kate B a Eva B. Fotografem kampaně byl sám Domenico Dolce.

Fotografem reklamní kampaně britské značky Burberry se stal světoznámý přední fotograf Mario Testino, který zvěčnil pro časopisy modelky Caru Delevingne a Malaiku Firth. Ze zákulisních fotografií je patrné, že na place panovala skvělá nálada a výsledek tomu i odpovídá.

10521382_10152533111526425_1748951529496615869_n

Stella McCartney vsadila na jistotu v podobě topmodelky Kate Moss. Alexander McQueen vsadil na Edie Campbell a opulentní jezdecké téma. Reklama vznikala v Londýně pod přísným dohledem fotografa Stevena Kleina.

article-mcqueen1-0717

Mert Alas a Marcus Piggott se snažili zachytit podstatu kolekce Gucci Fridy Giannini. Giannina nevsadila na známou hereckou či pěveckou tvář, ale na své modelky, které předvádí její modely na přehlídkovém mole. Na jednotlivých vizuálech můžeme vidět Natasha Poly, Raquel Zimmermann, Anja Rubik, Nadja Bender, Karmen Pedaru, Joan Smalls a Suvi Koponen.

Gucci - Natasha Poly

I když reklamy odsuzujeme, nad těmito je třeba se pozastavit, mají příběh a módní atmosféru, kterou tolik z nás touží zažít.

Foto: Archiv firem