Ona sama se stala tváří hned čtyř značek pro tento podzim a zimu. Z těch nejslavnějších to je Salvatore Ferragamo, poté Mango, Liu Jo a Rag&Bone. Není na světě dost skvělých topmodelek, aby si každá značka našla tu svou? Není škoda, že když se řekne Kate Moss, hned se módním znalcům vybaví čtyři značky zároveň? Není to škoda? Není. Kate Moss je zkrátka sázkou na jistotu a v době hospodářské recese jen málokdo riskuje. Ona je ikona, tvář, člověk, který táhne. Díky ní, se na danou věc lidé zaměří. O ní si lidé prostě chtějí číst. Její obraz je pozitivní i negativní. Někdo ji zná jako nádhernou bytost, jíž příroda dopřála neskutečnou krásu. Druzí ji vidí opilou nebo s bílým nosem od kokainu.

Úspěch často přináší dvě odvrácené stránky dané osoby. Za velký úspěch se zkrátka platí a někdy je ta cena příliš vysoká. Kate Moss ráda šokuje a ráda jde hlavou proti zdi. Například, když si zvolila své druhé svatební šaty od Johna Galliano, který v té době byl vyvrhelem utlačující Židy. Ona neváhala a jeho šaty si oblékla a dostala se opět na přední stránky nejen módních magazínů, ale i těch bulvárních. A o to přeci jde. Být stále na očích. O tom, o kom se mluví, toho lidé chtějí. Toho chtějí i výrobci, protože i negativní reklama je nějaká reklama. Navíc i při všech těchto peripetiích, kterými Kate systematicky prochází, vypadá stále skvěle. Její postavu ji můžeme závidět. Její obličej i navzdory drogám, cigaretám a alkoholu vypadá mladě a svěže. Na to asi řada z vás řekne, že kvalitní make-up dělá své. A máte pravdu, ale i přesto je až obdivuhodné, jak skvěle na každé z daných reklam vypadá. Její tajemství věčné krásy asi nikdo neodhalíme, ale její sláva ještě zdaleka neřekla sbohem.