-->

Pustá příroda i clubbing: Jak vypadají podzimní módní kampaně?

/ Lenka Komrsková

Módní kampaně se dají řadit mezi umělecká díla. Ujímají se jich totiž zpravidla ti nejlepší fotografové a pozadu samozřejmě nezůstávají módní designéři ve skvělé spolupráci s make-up artisty a hair stylisty. Které kampaně nás zaujaly tentokrát?

Calvin Klein

Kreativní návrhář Raf Simons nás společně s fotografem Willym Vanderperrem vzal do izolované krajiny v Utahu, kde na sedmi modelech a modelkách předvedli ideu podzimní kolekce. Ta vyjadřuje spojení starého a nového světa, objevení Ameriky, Space Race a 21. století plné digitálních informací. Ve výsledku vzniká koláž věcí bez kulturní hierarchie a osvobození od významů, tedy jiný sen.

 

Givenchy

Kreativní návrhářka Clare Waight Keller a zcela jistě nejoblíbenější designérka vévodkyně Meghan pojmenovala kampaň Night Noir – po své ready-to-wear kolekci a klasickém filmovém žánru. Večerní glamour se s pozdějšími hodinami přiostřuje a atmosféru klubové noci skvěle zachytil fotograf Steven Meisel. Hair stylingu se ujal Guido Palau a make-upu legendární Pat McGrath.

 

Marc Jacobs

Další masterpiece Stevena Meisela vznikl pro návrháře Marca Jacobse, který se vrátil na scénu s opulentní grácií. Už na přehlídce jsme viděli oversize střihy, pestré barvy (i na vlasech) a propracované detaily, jež byly stejně maximalistické make-up a hair styling. V kampani, která patří mezi naše nejoblíbenější, navíc přibyli dobrmani.