Pro značku to znamená zcela novou kapitolu.

Jejich globální strategie z minulého roku asi neunikla nikomu. Jejich vizuály “in my Calvins” byly všude a zdálo se, že tato marketingová strategie je mimořádně úspěšná. Zapojily se takové tváře, jako Kendall Jenner, Bella Hadid, Justin Bieber a další “cool” mladí umělci a modelové.

bellaha

Už od první ikonické kampaně si značka držela svůj styl. Když se v devadesátých letech tehdy ještě rapper, dnes herec, Mark Wahlberg (jeho umělecké jméno tehdy bylo Marky Mark) a modelka Kate Moss, objevili v bílém spodním prádle na obřích billboardech, celá Amerika šílela.

markymark

Ani později nebyly kampaně o nic méně šokující. Například kampaň s fotbalistou Davidem Backhamem nebo zpěvákem Justinem Bieberem vzbudily spoustu pozornosti. Byly často i parodovány, rozhodně ale přitáhly zákazníky a o značce se hodně mluvilo.

calvinkleinjustin

Na konci roku 2016 se značce podařilo opět vzbudit nadšení u zákazníků díky kampani “in my calvins”, která otřásla sociálními sítěmi. Proto bylo pro spoustu lidí překvapením, když značku převzal bývalý kreativní ředitel Dior, Raf Simons. Raf je sázka na jistotu, jeho kolekce pro Dior se vždy dočkaly pozitivních ohlasů.

A jaké změny nový kreativní ředitel prosadil? Všechny překvapil hned jeho první krok, změna loga. Verzálky a jednoduchý font.

download (4)

Jinak vypadají i fotografie a vizuály značky. Poměrně rychlá změna image značky je nečekaná, pro mnoho zákazníků bude nejspíš překvapivá. Je to totiž o něco úplně jiného, než na co jsme byli doteď zvyklí. Už nejde o krásná těla v těsném prádle. Simons jde zcela novým směrem.

Jak se vám nová kampaň líbí? Dejte nám vědět!

Zdroj: nytimes.com, calvinklein.com, pinterest.com,