Rafael Nadal je novým ambasadorem značky Tommy Hilfiger

/ Monika Kolářová

Mezi sportovci jsou prý nejrozumnější podnikatelé a lidé mající smysl pro obchod. To potvrzuje i jeden z nejúspěšnějších tenistů historie Rafael Nadal, který se stal novou hvězdou módní značky Tommy Hilfiger.

Osmadvacetiletý Rafa svým prosincovým podpisem potvrdil zcela novou pozici, která nemá se sportem nic společného, stal se na dva roky světovým ambasadorem značky.

Začátkem letošního roku tak na tenistu čeká focení ve Španělsku, jehož výsledky se objeví v podzimní kampani spodního prádla a oblečení šitého na míru. Kampaň bude k dostání v tištěných magazínech, online a také na billboardech v mnoha zemích po celém světě.

rafael-nadal

„Rafael Nadal je dlouholetým přítelem a podporovatelem naší značky, jsem neustále inspirován jeho oddaností a vážní k tomuto sportu,“ sdělil samotný Hilfiger pro server WWD. Nadal podle jeho slov zmínil, co by se mu líbilo a co ne, aktivně také promlouvá do typu spodního prádla, detailů a materiálu, ze kterého bude vyrobeno.

Jedná se tak již o jeho druhou spolupráci v oblasti spodního prádla, v roce 2011 pózoval po boku Megan Fox v reklamní kampani Emporio Armani a Armani Jeans. Obrovskou výhodou kontraktu se sportovcem je, že se výsledky spolupráce objevují na těchto lidech pravidelně během celého roku a na různých místech světa.

rafael-nadal-03

I proto je spolupráce s úspěšnými sportovci čím dál více perspektivnější, za poslední roky takto do světa módy například pronikl David Beckham, basketbalista Shaquille O´Neal, Cristiano Ronaldo či hokejový brankář Henrik Lundqvist.

Foto: WWD