-->

Resort 2019: Jak vypadaly nejstylovější kolekce?

/ Anna Čmuchálková

Nejnovější prezentace kolekcí Resort 2019 opět přinesly velkou dávku designových skvostů. Některé jsou ale zkrátka povedenější. Které labely nás tentokrát nejvíce zaujaly?

Chanel

Karel Lagerfeld se při vytváření nové kolekce Resort 2019 téměř sentimentálně vrátil zpět do 80. let, kdy v labelu Chanel teprve začínal. Ženské střihy, tvíd, námořnické pruhy, perly, balonová ramena, skotský kašmír a jemné tóny byly mezi hlavními tématy. Dominantou mola se stala majestátní loď, jež byla pojmenována La Pausa po letním sídle Coco Chanel. Lagerfeld tak opět předvedl maximalistickou vizi módní přehlídky.

Prada

Vrstvení bylo hlavním heslem, kterým se Miuccia Prada při vytváření nové kolekce řídila. Nebylo to ale zdaleka to jediné, co jsme mohli na přehlídce zhlédnout. Mixování barev i materiálů se stalo dalším oblíbeným prvkem. „Jedná se o jakousi realitu a fantazii zároveň,” popsala designérka kolekci médiím. Kombinace sportovních modelů s elegantními prvky působí moderně, i když je inspirovaná 90. léty, a z celé kolekce dýchá svěží nezapomenutelná atmosféra.

Roberto Cavalli

Hlavní inspirací pro novou kolekci Roberto Cavalli Resort 2019, ze které kreativní ředitel Paul Surridge čerpal, se stalo cestování. Svůdné a smyslné kousky doplněné o lineární siluety se staly číslem jedna. Nechyběly divoké zvířecí a florální motivy, elegantní saka, volány, maxi doplňky nebo materiály připomínající hadí kůži. Důraz byl kladen samozřejmě i na boty a doplňky.

Bottega Veneta

Label Bottega Veneta vytvořil kolekci spíše do chladnějšího podzimního počasí. Bytelné kabáty a bundy, teplé svetry, roláky, delší áčkové sukně, kozačky, duffelcoat, taftové a trapézové šaty – to vše se objevilo v kolekci a rovnou v zemitých odstínech. Jedná se však jen o zlomek toho, co nás nejvíce bavilo.

Oscar de la Renta

Nejdůležitějšími odstíny v nové kolekci labelu Oscar de la Renta se staly pastelové tóny. Od baby růžové přes sytě žlutou, pudrovou, bílou až po pastelově zelenou a modrou. Značka se tentokrát zaměřila převážně na šaty: „Dívky potřebují jemnější šaty,” vysvětlila ideu kreativní ředitelka Laura Kim. Vytvořila proto, se svým společníkem Fernandem Garcia, nespočet šatů všech stylů, střihů, materiálů i barev. Kromě nich nechyběly sukně, hladké svetry, topy nebo šortky.

Valentino

Pierpaolo Piccioli se rozhodl svou novou kolekci uvést jinak, než jeho kolegové. Tentokráte se modely nefotily v ateliéru, ale na ulici, kde se krásně zobrazil kontrast mezi městským životem a módou. Hlavním doplňkem se tentokrát staly šátky s potisky, cross body kabelky a  maxi brýle, jež působily chic a elegantně a jsou jakýmsi protipólem trendy úzkých obrouček. Všimněte si i kousků s monogramy, kterých bylo skutečně nespočet.