-->

Rihanna: Módní ikona a business woman

/ Karolína Fialová

Jakkoliv je slovo ikona nadměrně využívané a všeobjímající, Rihanna si ho rozhodně zaslouží. Původně především zpěvačka, která se proslavila hity Man Down nebo Diamonds, je momentálně velmi aktivní i jako podnikatelka. A fanoušci jsou nadšení, protože hlavním aspektem jejích kolekcí je inkluze – ať už co se týče velikostí nebo barvy pleti.

Od hudby k byznysu

“Dokud mladá černoška zpívá, tancuje a vypadá sexy, je to v pořádku. Ale když se dáte na podnikání, najednou si vaši barvu pleti všichni začnou uvědomovat,” popisuje Rihanna, jak se v začátcích kariéry setkávala s nedůvěrou a diskriminací. Proto se rozhodla, že svými výrobky nikoho diskriminovat nebude – kosmetiku vytvoří ve všech odstínech a spodní prádlo ve všech velikostech.

Savage x Fenty

První kolekci spodního prádla s názvem Savage x Fenty na trh uvedla na začátku května, fanoušci však na sociálních sítích sdíleli svou nespokojenost, když právě svou velikost nenašli. Rihanna je však ujistila, že tohle je jenom začátek, a řadu se chystá v blízké době rozšiřovat. Není divu, většina podprsenek se vyprodala během jednoho dne!

Odstíny pro všechny

Podobně se Rihanna staví také ke své značce Fenty Beauty, která nabízí make-up pro 40 odstínů pleti. Najít u běžných značek odstín, který opravdu sedí, totiž není jen tak. Zpěvačka z Barbadosu tak ostatním značkám ukazuje, že je čas nabídnout produkty nejen “průměrné zákaznici”, ale úplně všem!

Trendy ikona

Rihanně není cizí udávat módní ani beauty trendy. Aktuálního hitu, kterým je přirozený make-up, zdravá pleť a spousta jemného i barevného třpytu, se zhostila dokonale. Její beauty produkty zbožňujeme – ona sama je často předvádí na Insta stories a dokazuje, že metalických odlesků i ve více tónech není na obličeji nikdy dost.

Foto: The Cut, Vibe, The New York Times, Glamour