Pro jejich velký start, zvolili představitelé módního domu krátký černo-bílý videoklip palem ohýbajících se ve větru Los Angeles s komentářem “SAINT LAURENT LOS ANGELES February 10th 2016 SOUNDTRACK / Pally / PARIS,” což je v podstatě propagace a současně pozvánka na očekávanou přehlídku A/W 2016 v Los Angeles Palladium. Druhá část přehlídek se bude konat klasicky, už v domácím prostředí překrásné Paříže 7.března.

Screen Shot 2016-01-20 at 07.49.23

Soudě podle zbytku příspěvků, značka plánuje se držet na vlně černo-bílých příspěvků, což zajisté podtrhuje zcela nový charakter značky, k němuž přispěl kreativní ředitel Hedi Slimane. Nadcházející příspěvky byly také ve formě videí s názvem “musical portraits” v hlavní roli s předními hudebníky LA.

Screen Shot 2016-01-20 at 07.49.50

Přestože se první příspěvek ocitl na Instagramu před týdnem, YSL si získal již neuvěřitelných 206tisíc followerů, aniž by “sledoval” kohokoliv jiného!! Jak snadné. Jasný důkaz toho, že i zarputilé značky sázící pouze na tisková média si uvědomily, že bez bytí on-line to v současné době jednoduše není možné.

Screen Shot 2016-01-20 at 07.50.42

Saint Laurent ovšem není mezi jedinými nováčky na Instagramu, kteří se rozhodli vstoupit raději později, než nikdy. Například Donatella Versace začala instagramovat v prosinci loňského roku. V roce 2015 se k ní také připojili Marc Jacobs a Alber Elbaz.

Zdroj: Instagram