Simona se netají tím, že už čtyřicáté, jelikož dobře ví, že jí tento věk neodhaduje téměř nikdo. Navíc tato topmodelka skvěle zvládá skloubit pracovní i osobní život. Nedávno se stala ředitelkou modelingové soutěže, k níž nyní nafotila i kampaň, která dokazuje, že zub času jí na kráse nic neubral. Na fotografiích se objevuje vedle patnáctileté nadějné modelce agentury Czechoslovak Models, Adéle Pohunkové a není vůbec jistá, která z nich je ta vycházející hvězda.

Chci mladým dívkám jako je Adéla pomoci nastartovat jejich kariéru v modelingu, předávat jim zkušenosti, uvést je do velkého světa přehlídkových mol a kampaní světoznámých značek. Soutěž je tak trochu moje třetí dítě, komentovala kampaň s nadsázkou Simona Krainová.

Fotografie vytvořila Anna Mrázek Kovačič, o make-up se postarala vizážistka Lucia Gibodová a vlasovou stylistkou se stala ikona mezi kadeřníky Petra Měchurová. Speciálně na toto focení přišly z Milána looky prestižních značek Blumarine a Bottega Veneta od společnosti Prospekta Moda, pražský butik Obsession zapůjčil unikátní ručně vyšívanou róbu Elie Saab v hodnotě 170 tisíc Kč,“ uvedl stylista Jan Pokorný, který byl také osloven, aby se na vzniku kampaně k Czechoslovak TopModel podílel.

Jsem ráda, že se nám podařilo získat na focení a celou produkci skutečné profesionály a autority ve svých oborech. Skvěle se mi pracovalo a na výsledku je to, myslím, vidět, doplnila Krainová.

A my z Iconiq.cz ji přejeme, aby i nadále zůstala krásná mladá a spokojená.

 foto Anna Mrázek Kovačič, rep. by pavleye.com