-->

Smyslná Rachel Weisz v kampani Bulgari

/ Michaela Hošková

Značka Bulgari se rozhodla pro unikátní reklamní kampaň představující nejnovější kolekci šperků, hodinek a slunečních brýlí s názvem Serpenti.

Kolekce Serpenti je hodná obdivu. Kombinace žlutého, bílého a růžového zlata, polodrahokamů s diamanty a průhledných či matných textur to jen dokazuje. Had a Kleopatra jsou dva symboly nesmrtelnosti, svádění, síly a tajemna  a to vše ztělesnila britská herečka Rachel Weisz jako královna Kleopatra před objektivem legendární fotografky Annie Leibovitz. Nádherná Rachel Weisz byla bezesporu trefou do černého. Smyslnou, božskou a nedostupnou ženu, která drží moc pevně ve svých rukou, jakou byla Kleopatra, Rachel znázornila téměř přesně. Rachel Weisz i Annie Leibovitz jsou silné, charismatické a dynamické ženy, takže společně totéž dokázaly přenést i do samotné reklamní kampaně. Leibovitz v kampani použila symboly nového, starého a nesmrtelného. Pozadí fotografií tvoří monumentální skály a balvany, které připomínají chrámy starého Egypta. Pořiďte si i vy trochu té nesmrtelné krásy Kleopatry a starověkého Egypta.

Foto: PR firem