Soutěž probíhá v rámci INOA DNY 2014 ve vybraných Salonech Expert L´Oréal Professionnel. K tomu, abyste se mohli do soutěže přihlásit, se stačí objednat do Salonu Expert L´Oréal Professionnel na službu barvení INOA v termínu od 10. do 15. června 2014, kdy probíhají INOA DNY 2014.

Po skončení služby se již s novou, zářící barvou vyfoťte v salonu v zrcadle u samolepky „INOA mi změnila život“ a fotografii nahrajte do konce června na facebookovou zeď značky L`Oréal Professionnel . Nezapomeňte k ní připsat, kde jste se o akci INOA DNY 2014 dozvěděla.

Hlavní výhrou jsou  šaty ušité jen pro vás od Mirky Talavaškové v hodnotě 20 000 korun, ale výher si můžete odnést daleko více. Kromě nádherné barvy na Vás v salonu čeká dárek v podobě krásného party psaníčka INOA.

Kdo je Mirka Talavašková

Výtvarný pohled Mirky Talavaškové na svět zpočátku formoval maminčin krejčovský salón, později studium na prestižních oborových školách. V současnosti je hlavní designérkou luxusního krejčovství DELOR.

Pod vedením akademického malíře Josefa Ťapťucha absolvovala obor Módní tvorba na Vysoké škole uměleckoprůmyslové v Praze – slavné UMPRUM, neocenitelné zkušenosti získala na Ecole Superieure des Arts Appliques Duperre Paris. Praxe v Atelier du Sartel i nahlédnutí pod pokličku života hlavního města módy dodaly její práci evropský rozměr. Je držitelkou několika ocenění, např. Top Styl Designer, byla nominována na cenu Czech Grand Design. Svou tvorbu kromě Styl a KaBo v Brně a Czech Grand Design prezentovala taky na společné výstavě Window Gallery na Rytížské v Prahe, vytvořila originální šaty pro finalistku MISS 2009 Nicolu Minárikovou, na prohlídkách Prague Fashion Weekend a Bratislava Fashion Weekend pod značkou DELOR a taky spoluúčast na přehlídce v rámci nadačního večera Terezi Maxové v pražském Obecném domě.
Více o Mirce a její práci můžete najít na jejích oficiálních stránkách.

Mirčiným krédem je vytvořit každý kousek oděvu tak, aby přinášel své majitelce možnost kombinací se svým vlastním šatníkem a s nejrůznějšími doplňky – botami, kabelkami, pásky či šperky. Jejím cílem je dát ženě svobodu v rozhodování, jistotu kvality a oděv vyzdvihující osobnost klientky.

Foto: Archiv značek