Speciální letní nabídka značky Fiorucci v DUSNI3

/ Michaela Hošková

Luxusní multibrandový butik DUSNI3 chce léto svým zákazníkům zpříjemnit speciální nabídkou. Tato nabídka se týká italské značky Fiorucci, která má své kořeny v Miláně.

Zákaznice, která si vybere jakýkoli kousek z kolekce značky Fiorucci, obdrží druhý kus zcela zdarma. A to už je nabídka, kterou nelze odmítnout. Budete si moci vybrat z limitované edice triček s topmodelkou Naomi Campbell, šatů, džínů ve veselých letních barvách i plátěných kabelek s motivem andílků.

Italská značka Fiorucci vznikla v roce 1967, kdy si Elio Fiorucci otevřel první obchod v milánské Galleria Passarella. Jeho snem bylo otevřít obchod jako obdobu Carnaby Street a prodávat zde oblečení od londýnských designérů Ossieho Clarka a Zandry Rhodes. Dva roky po slavnostním otevření butiku, na které dorazil v růžovém cadillacu, rozjel Fiorucci vlastní výrobu oblečení a jako své logo si zvolil dva andílky. Velmi brzy se značka stala oblíbenou mezi mladými lidmi, kteří bojovali proti nudě, autoritám a konvencím. Dalším krokem Fiorucciho byly šokující monokiny (plavky odhalující ženská ňadra) z Brazílie, tanga a rovněž zpopularizoval leopardí potisky V polovině 70. let Fiorucci dobývá Londýn i New York a organizuje otevírací party legendárního Studia 54. Další skandály na sebe nenechaly dlouho čekat. V polovině 90. let vyslal Fiorucci do světa reklamní kampaň, na které je vidět pouze nahé ženské pozadí a ruce spoutané růžovými plyšovými pouty. Není nijak velkým překvapením, že si tuto značku oblíbily i významné světové celebrity jako například Marc Jacobs, Cher, Andy Warhol, ale dokonce i elegantní Jackie Onassis.

Zařaďte se do této společnosti i vy a navíc na tom můžete vydělat, protože domů si za cenu jednoho trička přinesete hned dvě.

Foto: Archiv firem