Od září tohoto roku společnost PFB spustila věrnostní systém zastřešující všechny butiky, značky. Jedná se v podstatě o systém servisu a výhod založený zákazníky. PFB tím chce prokázat vážnost důvěry, kterou zákazníci v butiky vkládají. Členství přinese zákazníkům výhody, ale i zpříjemní každou návštěvu reprezentačních prodejen. Výhodou pro zákazníka jsou lokace obchodů. S věrnostní kartou zákazník nakoupí například v obchodním centru Chodov hned v pěti buticích (Armani Jeans, Beltissimo, Geox, Versace Jeans, Trussardi Jeans ), co zatím jiná firma nenabízí. Tu samou výhodu velkého počtu obchodů najde rovněž v obchodních centrech Palladium, Nový Smíchov, Slovanský dům nebo například na Slovensku v obchodním centru Eurovea, kde zákazník najde také 5 obchodů.

pfb3

Klient získá věrnostní kartu v jakékoli prodejně a poté může za výhodných podmínek a s komplexním servisem od 1.9. 2016 nakupovat ve všech kamenných obchodech i on-line a to v obou zemích až o 20 % levněji, samozřejmě pro celou svoji rodinu. Například síť obchodů Geox nabízí zboží jak pro děti, tak ženy i muže. Tito klienti mají vždy jako první možnost získat informace o nových kolekcích a připravovaných novinkách, jsou zváni na akce a nechybí ani výhodné podmínky před oficiálními slevami apod..

pfb1

Cílem věrnostního programu je maximální vzájemná podpora, jak po stránce obchodní, tak v rámci maximální péče o klienta.

karta

Registrujete se již dnes a nechte se hýčkat! My to rozhodně uděláme. Více informací na prodejnách nebo na www.pfb.cz.

Foto: Archiv firem