Sportovní podzim se značkou PUMA

/ Redakce

Funkčnost, mix vzorů, jednoduché střihy i optické klamy. Tak přesně takové prvky hledejte v nové kolekci sportovní značky PUMA.

PUMA se ve své kolekci pro sezónu podzim/zima 2014 vydává po trase jednoduchosti a elegance bez zbytečných zastávek a přehnané kreativity, kterou jsme mohli naposledy obdivovat v prosinci minulého roku během spolupráce se Solange Knowles.

Letošní jaro zase značka zasvětila popovým devadesátkám a dala možnost rozvinout tvořivé myšlení hudebnímu vydavatelství Ninja Tune. Chladnější část roku ovšem věnuje kolekci velice decentní, ve které se střídají odstíny azurové, rudé, bílé a černé.

Najdete v ní jednoduchá funkční trička se zvířecími potisky, lemované sportovní podprsenky, hřejivé mikiny a nepromokavé bundy, legíny, prostorné tašky i barevnou obuv. Mnohé kousky jsou navíc obohaceny o speciální materiály a technologie, které dopomáhají cítit se při sportování co nejpohodlněji.

Právě obuv se stává velice vyhledávanou a konkuruje těm nejznámějších sportovním značkám, mnohé tak jistě potěší barevné běžecké boty PUMA Faas 600 v2 se speciální paměťovou pěnou, které díky své podešvi kopírují tvar chodidla, zajišťují odolnost a flexibilitu.

Foto: Archiv firmy