Je všeobecně známo, že je to právě Rihanna, kterou řadíme do kategorie zpěvaček doslova posedlých módním průmyslem. Jen během letošního roku stihla spolupracovat s britskou značkou River Island a podílet se na jedné z kolekcí M.A.C Cosmetics.

To ovšem není zdaleka vše a sympatická kráska se stala tváří kolekce Balmain jaro/léto 2014, stejně tak jsme ji mohli spatřit na obálce březnového Vogue. Všechny tyto malé krůčky nemohly vyústit v nic jiného než v zisk ocenění Fashion Icon Award, které uděluje CFDA.

rihanna

Sedminásobná vítězka Grammy Awards pokračuje ve svém velkolepém módním dobrodružství a v tomto týdnu se upsala k víceletému partnerství se značkou PUMA, které vstupuje v platnost v lednu roku 2015.

RiRi se tak oficiálně stává novou kreativní ředitelkou značky sportovního oblečení a obuvi, ve které bude dohlížet na dámskou linii a obuv, spolupracovat na vytváření a úpravě klasických stylů, ale také na designování nových věcí do již zaběhnutého portfolia.

Processed with VSCOcam with hb2 preset

“Získat Rihannu je pro Pumu fantastický krok. Její světový věhlas, charisma a individualita, její ambice – všechny tyto vlastnosti z ní dělají perfektní ambasadorku naší značky. Perfektně se hodí k hodnotám, které naše značka vyznává – být sebevědomá, statečná, odhodlaná a veselá.

Máme silné portfolio v oblasti fotbalu, běhu a motosportu, a proto pro nás bylo opravdu důležité získat inspirativního partnera pro oblast sportovních produktů pro ženy. Rihanna byla přirozenou volbou. Jsme nadšení, že ji můžeme mít za partnera a těšíme se na to, co nás společně čeká,” zmínil Bjorn Gulden, výkonný ředitel značky.

dior-fr10

Sportovní oblečení tlačí do popředí čím dál více značek, je velkým hitem a podílí se na něm několik známých hvězd, za všechny jmenujme například Pharrella Williamse pro Adidas či Beyoncé pro Topshop.

A je to právě Puma, která bohužel několik posledních let stojí ve stínu a už dlouho potřebovala druhý dech. O to se chce zpěvačka pokusit i pomocí digitálního marketingu, jen na svém Instagramu má více než 14 milionů sledujících, na Twitteru skoro třikrát tolik, což skýtá obrovský potenciál.

Rihanna a PUMA (2)

“Je skvělé najít značku, která oslavuje sílu a individualitu. Nenapadá mne žádný lepší partner, s nímž bych chtěla spolupracovat jako kreativní ředitelka. Už se nemohu dočkat, co společně s Pumou vytvoříme.” komentuje nové partnerství Rihanna, díky níž se očekává, že se značka dočká totální přeměny a konečně dá o sobě zase více vědět.

Foto: WWD