Peter Dundas, kreativní ředitel společnosti Emilio Pucci, vdechl jarní kolekci elektrizující půvab, přitažlivost a elegantní smyslnost. Ovlivněný tichou okázalostí Indočíny a klidem léta pozvolna do svých modelů implementoval jemnou rafinovanost.

Novou lehkost určuje průhlednost materiálu. Čiré dlouhé blůzy překrývající se  přes průsvitné šifonové kalhoty, blůzy bez rukávů a hedvábné krepové šaty působí velice efektně nejen na první pohled. Složité výšivky z bílých nití znázorňující draky a tygry jsou typické pro tuto značku a nelze si kolekce bez nich ani představit.

Jemné a smyslné vzory dokonale vykreslují tělo, ve formě průhledných kapiček korálků na svrchních oděvech nebo vyšívaných pruhů na šatech připomínají tetování. Pucciho potištěné látky z roku 1972 v barevných verzích  černá malina nebo zelená mandle/tabák byly zmodernizovány pomocí efektu připomínající barvu dřeva, zatímco tygří pruhy dodávají látce grafický říz. Záběry manga a borůvek velmi výrazně vystupují na jasném černobílém pozadí.

Jemnost a smyslnost střídá nové ženské tvary. Krátce střižený potištěný bomber s tradiční „Pucciho letkou skvrn“, pro tuto sezonu krejčovsky upravenou, je kombinován s kapsáčemi – hedvábnými nebo pyžamovými kalhotami. Halenky nebo kimonová saka – v zelené armádní verzi doplněné vyšívanými leteckými destinacemi, jsou přepásány a kombinovány se zvonovými bermudami.

Značce Emilio Pucci je snadné podlehnout. Například úspěšná americká zpěvačka Boyoncé se v šatech této ikony objevuje velice často, naposledy na inauguraci znovuzvoleného amerického prezidenta Obamy. V šatech Emilio Pucci zazpívala americkou hymnu a dostala Ameriku na kolena.


Foto: Archiv firem