The One od D&G: Ta jediná a nenapodobitelná!

/ Redakce

Dolce&Gabbana letos na podzim představil novou svěží intepretaci ikonické řady vůní The One. A když nová vůně, tak i nová ambasadorka! Je jí božská Emilia Clark, které to v kampani v typickém italském stylu více než svědčí.

Nová The One Eau de Toilette je okouzlující, smyslná a ženská vůně se závanem svěžesti a smyslnosti, jenž jí propůjčuje bělostná lilie. Živější a svěžejší než kdy jindy, tato květinová vůně zachycuje všechny nuance. Bílé okvětní lístky lilie poprášené zlatým pylem z květů italského bergamotu, esence mandarinek, hedvábného liči a lahodné bílé broskve odkrývají mistrné dílo parfuméra Michela Girarda. Esence ylangu z Moheli, květy pomerančovníku, medu a vanilky, zahalují kytici lilií smyslným šarmem.

Nový design

Při představení nové Eau de Toilette se Dolce&Gabbana vrací k symbolickému The One akonu s vyššími, štíhlými a elegantními liniemi. Geometrický zlatý uzávěr, elegantní černé logo a světle zlatá krabička.

Nová ambasadorka: Emilia Clarke

Tváří vůně se stala britská talentovaná herečka Emilia Clarke, která se stává součástí rodiny Dolce&Gabbana. Emilia propůjčuje kampani svou přirozenou krásu, neodolatelný úsměv, vřelost a smyslnost. Ona je The One žena.

Nová kampaň

Tržiště v Neapoli, zlaté paprsky středozemního slunce, rušnost italských ulic, stánkaři vychutnávající si skvělé italské jídlo v radostném okamžiku běžného dne.

Emilia Clarke se objevuje v davu… Nádherná hvězda s ohromující krásou, ale také vřelá, spontánní mladá žena, která si užívá jedinečnost okamžiku plnými doušky. Její zářivý úsměv rozežene všechny stíny. Je jedinečná.

Novou kampaň The One zpracoval italský tvůrce Matteo Garrone, kdy zachytil jedinečnost života neapolských obyvatel. Scénu provází slavný italský song “Tu vuò fa’ l’americano” („Chceš být Američan“) z roku 1965 kombinující swing a jazz.

Kampaň zachycuje vibrující a vzrušující svět vášnivé italské kultury. Svět, kde chce každý být jedinečný.