-->

Tipy na zdravé obědy do kanceláře

/ Anna Basiková

Chcete jíst zdravě, ale během dne se vám to nedaří? Ve spěchu sníte cokoliv, jen abyste rychle zahnala hlad? Připravujte si jídlo už doma. Koukněte se na naše tipy!

  • Hnědá rýže se špenátem a piniovými oříšky.
  • Quinoa s grilovaným kuřecím masem a brokolicí.
  • Zapečené brambory s cuketou, lilkem a rajčaty.
  • Caesar salát.
  • Těstovinový salát s tuňákem, fazolemi a kukuřicí. Použijte kukuřičné nebo celozrné těstoviny.
  • Hummus s pita chlebem.
  • Rýžové nudle s tofu, fazolkami a brokolicí.
  • Hutné zeleninové polévky. Čočková, hrášková, mrkvová, dýňová, fazolová, květáková…
  • Čočkový salát. Výborný je i studený.

Po ruce mějte vždy přesnídávku, bílý jogurt, oříšky nebo ovoce a zeleninu. Nezapomínejte pít hodně vody, ta vás také zasytí. Ne nadarmo se říká, že hlad je jen převlečená žízeň. Obědvejte v klidu, na jídlo se soustřeďte a vychutnejte si ho. Když ani nevíte, co jíte a děláte u toho něco na počítači, nemá pak oběd žádný smysl.

A ještě trocha instagramové inspirace. Dobrou chuť!

snimek-obrazovky-2016-11-15-v-20-50-41 snimek-obrazovky-2016-11-15-v-20-52-41 snimek-obrazovky-2016-11-15-v-20-49-40 snimek-obrazovky-2016-11-15-v-20-49-19 snimek-obrazovky-2016-11-15-v-20-49-29

 

Foto: Instagram