Tváře reklamních kampaní

/ Redakce

Zima teprve začala a sníh čerstvě pokryl našeho hory, ale módní značky už zahájili přípravy na jarní a letní sezonu.

Reklamní agentury se vždy snaží oslovit tu největší celebritu, která se stane tváří módní značky. Je náročné uspokojit vedení značky i jejího návrháře. Není divu, že agentury sází na stálice, jakými jsou Kate Moss, Cara Delevingne nebo Eva Herzigová. A ani v jarních kampaních tomu nebude jinak.

Tváří jarní kampaně ikonické značky Chanel se stala matadorka a nejlépe placená modelka světa Gisela Bundchen. Černobílé fotografie vytvořené samotným Karlem Lagerfeldem vás osloví svou čistotou, naprostou přirozeností, elegancí i originalitou. Gisele posouvá Chanel o krok dál a oslovuje i mladší generace než jen typické postarší dámy milující klasické tvídové kostýmky.

chanel-pret-a-porter-2014-15-ad-campaign-01

Italská dvojice Dolce a Gabbana vždy ráda šokuje. Jejich reklamy na první pohled vypadají stále stejně, jen osazenstvo se čas od času mění. Návrhářské duo nezapomíná ani na starší dámy, které propojil s krásnými mladými zajíčky. Focení se modelkám ve vyšším věku jistě muselo zamlouvat a celkový výsledek je impozantní.

Dolce-Gabbana-Men-Spring-Summer-2015-Campaign-002-800x533

Britská značka Burberry se vrací do minulosti. Ke spolupráci přizvala dvě čokoládové krásky Naomi Campbell a Jourdan Dunn. „Naomi a Jourdan jsou dvě velké britské ikony, dvě silné, krásné ženy a dvě dokonalé tváře pro naši novou kampaň. Je to vždy čest pracovat s nimi,” říká Christopher Bailey, kreativní ředitel Burberry. Za fotoaparát se postavil rovněž matador reklamní fotografie Mario Testino.

Burberry SpringSummer 2015–British models Naomi Campbell and Jourdan Dunn have landed the Burberry spring-summer 2015 advertising campaign. This marks Naomi’s first Burberry shoot since 2001 and the fourth for Jourdan. “Na

Tváří kampaně italské značky Salvatore Ferragamo se stala Daria Webowy. Kampaň byla nafocena v Los Angeles dvojicí fotografů Mert & Marcus.

Salvatore-Ferragamo-Spring-Summer-2015-Advertising-Campaign-2-620x392

I francouzská značka Saint Laurent sází na černobílé fotografie, které zkrátka nikdy neomrzí. Svou kampaň zasadila do venkovského prostředí, aby tematicky více zdůraznila 60. léta, kterými je jarní a letní kolekce inspirována.

saint laurent