-->

Tváří kampaně díky sociální síti

/ Monika Kolářová

Sociální média mají v nynějším světě neskutečně velkou sílu. Jejich moc se rozhodl využít i vždy odhodlaný a novinek se nestrachující návrhář Marc Jacobs.

Marc Jacobs, který se po odchodu z vedení módního domu Louis Vuitton věnuje pouze vlastní značce Marc by Marc Jacobs, se rozhodl ve své nové kampani, určené pro podzim/zimu 2014, zaměřit na sociální sítě, díky kterým hodlá najít tu správnou tvář, která bude reprezentovat na jednu sezónu jeho značku.

Pro celou událost zvolil konkrétně dvě platformy – Twitter a čím dál více populárnější Instagram, jež si získává den ode dne větší oblibu i v naší zemi. Svoji výzvu umístil na vlastní Twitter účet, konkrétně se jednalo o poptávku fotografie obličeje či celé postavy označené hashtagem #CastMeMarc.

Do této výzvy se tak mohli najednou zapojit všichni lidé starší 18 let, jakékoli výšky, váhy či barvy pleti. Během několika hodin byly tyto dvě sociální sítě doslova zaplaveny označenými fotografiemi a přibývalo jich po tisících.

A kdo tedy bude pokračovat ve šlépějích Dakoty Fanning, Winnony Ryder, Victorie Beckham či poslední hvězdičky Jacobsovi kampaně Miley Cyrus?

Soutěž byla ukončena včera o půlnoci a my pro vás vybrali některé ze zajímavých tváří, které by se mohly ucházet o post tváře nové kampaně Marc by Marc Jacobs. Na vítěze si ale budeme muset ještě chvíli počkat, to než se Marc prokouše stovkami povedených fotografií.

Foto: Twitter