Rozdílnost se v posledních měsících stala klíčovým slovem v kosmetickém průmyslu. Obálky magazínů už nezaplňují pouze prvoplánové “ideály krásy”, ale jsou zastoupeny rozdílnou skupinou žen zahrnující modelky všech velikostí, rozdílné barvy pleti a věku. Například v kampani značky Almay herečka Rashida Jones poukazuje na variabilitu make-upu pro každý typ pleti. Rihannině nové kosmetické značce Fenty Beauty se dostalo ocenění a poděkování za velký výběr odstínů kosmetiky.

Značka Wet & Wild je považována za relativně dostupnou kosmetiku, která ovšem v poslední době kvalitativně stoupá. Nabízí širokou škálu produktů, které poměru cena/kvalita naprosto odpovídají, někdy jej i kvalitou překonají. V jejich arsenálu vybíráme mezi tekutými rtěnkami, které vydrží celý den, přes zvýrazňovače až po voděodolné řasenky. Od minulého úterý navíc značka vydala novou kosmetickou řadu, jejíž ambasadorkou je právě modelka Diandra Forrest.

“Vždycky je skvělé být součástí značky, která oslavuje rozdílnost a vyzdvyhuje unikátnost nás všech!” Komentovala modelka a dodává: “Paradoxně díky mému albinismu dostávám spousty zpráv od lidí, že jsou rádi, že mne vidí. Lidé začínají být mnohem více tolerantní a empatičtí. Pro módní průmysl, který je všemi tak zbožňován, může být těžké vidět realitu. Ale už tímto jsme došli daleko a věřím, že můžeme jít ještě dál a předsudky tak jednou pro vždy zbořit.”