Dalším z řady fashion weeků, jež zaštiťuje společnost Mercedes-Benz, se odehrál mezi 14. a 19. říjnem v japonském Tokiu. Během šesti dní se představilo nepřeberné množství (pro nás většinou neznámých) návrhářů, došlo ovšem i na výjimky.

Tu tvořila například Vivienne Tam oslavující své 15. výročí na poli byznysu v této zemi či značka Missoni se svojí dámskou a pánskou kolekcí, která se stala čestným hostem a zahájila akci, během níž se představilo celkem 36 značek (což je výrazně méně oproti číslu 48 v minulé sezóně), jako je Facetasm, Johan Ku, Ne-Net, Matohu či Motonari Ono.

Jak už to tak v Japonsku bývá, jednalo se o týden zajímavé, na ulicích až výstřední podívané. Na mole nechyběla typická kimona ve všech možných barvách a provedeních, zajímavé materiály, střídmost pro tentokrát opět zůstala doma. Ulice zahltili mladí inspirativní lidé hýřící energií, kteří prostě a jednoduše dokazují celému světu, že móda je neskutečně baví.

Foto: WWD.com