V hlavní roli Louis Vuitton

/ Michaela Hošková

Tento článek nebyl v původním harmonogramu našeho on-line magazínu, ale situace v české politice, bulvárních plátcích a samotnému facebooku mi nedává spát a nedokážu nereagovat a nepoukázat na skutečnost, kterou nikdo nějak nechce vidět.

Bulvární novináři se vždy snaží najít na všem velkou senzaci. Za to jsou placeni. A celý národ je věrně a neomylně čte každý den, i když velká část tvrdí, že bulvár odsuzuje. Na pokrytectví v Čechách musí být už téměř každý zvyklý a nemůže ho nijak překvapovat. Z kauzy o korupci v patrech nejvyšší politiky se stává hon na luxusní módní značky. V jejím čele stojí francouzský módní dům Louis Vuitton.

Ano, dle výslechů byla zatčená paní Nagyová milovnicí této značky. Nic by na tom nebylo špatného, kdyby si na kabelky vydělala poctivou prací. Ale dle všeho byla přístupnější logu LV než hotovým penězům, ale i to je bráno právem za úplatek, když šlo o sjednání schůzky s premiérem této země. I když i to jsou jen spekulace. Mě na celé věci zaráží jediné. Proč český bulvár a dokonce i respektovaní novináři vše staví na této významné značce? Proč z této značky děláme poznávací znamení žen, které dělají spíše ostudu tomuto státu? Zpěvák Rytmus přiřkl logo LV místním zlatokopkám, bulvár pro změnu drahým polovičkám politiků, kteří mají za sebou hned několik korupčních kauz a nyní paní Nagyová, která této značce dodala punc zákeřných milenek. Tyhle věci jsou opravdu možné jen u nás.

Poté se dočítám, že co prý paní Nagyová měla nosit, snad ne igelitku z hypermarketu. Proboha to jistě po této dámě nikdo nechtěl a ani nechce, ale mít takovou sbírku je jistě zcela nelogické, když pracuje jako státní úředník. Jde především o to, že nikdo si jaksi neuvědomil, že zde nejde o hanobení značky, ani o to, jak se má oblékat státní úřednice, jde především o to, že všichni, kteří takto píší, si neuvědomují, pokud jsou tedy plátci daní, že tento luxus té dámě sami zaplatili a přitom často nikdo z nich takovou kabelku doma ani nemá. Často se totiž jednalo o zástupce státních firem a ti, jak je známo, hospodaří se státními penězi. Je odstrašující, že schůzka s premiérem, který má být loajální svým voličům, stojí 180 000,- a musí nést logo LV.

Přestaňme prosím urážet tak významnou značku, která má za sebou letitou historii. Važme si ji a vraťme ji punc kvality a noblesy před snobstvím a pýchou. A vy bulvární novináři nezáviďte. Za těmito “luxusními tretkami pro dámy” (jak to nazval nejmenovaný bulvární deník) je historie, práce a vášeň lidí, kteří ji budují. Na druhou stranu každá reklama dobrá reklama a v té negativní jsme my mistři.

44f8b8e82f5d9b6e9743f5afbefcdbb0

Foto: Facebook.com; Pinterest.com