Značka Calvin Klein je již od svých počátků známá právě pro své kontroverzní reklamy. Ať už se jednalo o skandální snímek mladičké herečky Brooke Shields, která se v roce 1979 nechala nafotit pouze v džínách CK, nebo další šokující reklamy s Kate Moss, Davidem Backhamem, Justinem Biebrem, nebo Kendall Jenner.

V loňském roce ale nastaly změny. Kreativním ředitelem se stal designér Raf Simons, který se snaží značce navrátit její původní identitu. Změnil logo, ale i koncept samotných kampaní. Jsou minimalistické, s uměleckým podtextem a přesto stále šokující. Možná jen o trochu inteligentnější cestou, než tomu bylo doposud.

Před pár týdny byla zveřejněna jeho druhá kampaň pro CK a už po tak krátké době sklízí jeden úspěch za druhým. Nafotila ji Sofia Coppola, která zachytila krásu žen v každém věku. Je jedno, kolik vám je. Ať už je vám 18, nebo 73. Kampaň poukazuje na krásu realných žen, které jsou ve svém těle štastné a sebejisté. Tváří této reklamy se stala Kirsten Dunst, Rashida Jones, Nathalia Love, Laura Harrier, dcera Umy Thurman – Thurman-Hawke a neteř Anny Sui – Chase Sui Wonders. Není proto divu, že díky své pravdivosti a svěžesti spolu s ohledem na historii brandu sklidila tolik pozitivních ohlasů.