Vans, fungující od roku 1966, je americkou značkou, která se zaměřuje především na mladistvou obuv sportovnějšího typu, ale nebojí se ani trendového oblečení a doplňků jako jsou hodinky, klobouky nebo obaly na mobilní telefony.

A jak vlastně celá kolekce vznikala? V lednu roku 2012 se oba kreativní ředitelé, Humberto a Carol, rozhodli poctít svojí návštěvou půvabné Thajsko. Prvotním cílem byla především turistika v nádherné a inspirující asijské džungli plné jedinečných zvířat. Sloni, opice, plazi nebo králové džungle – tygři, to vše podnítilo obrovský nápad. Z výletu se tak stala jedinečná inspirace právě pro další kolekci, ve které nemohly chybět zvířecí potisky.

Nová kolekce obuvi se skládá z šesti vizuálně odlišných kousků. Trojí obuv má formu letních tenisek a trojí formu pohodlných nazouváků. Všechny jsou ovšem pokryty různobarevnými potisky, které připomínají leopardí vzhled. Přesně ten, který se stal typickým znakem kolekce Kenzo pro jaro/léto 2013.

Ceny jednotlivých kousků bot nejsou zatím stanoveny, ovšem podle poslední spolupráce je lze odhadovat zhruba na $125 za jednotlivý pár. V prodeji budou již začátkem dubna.


Foto: Archiv firem