Vánoční výzdoba výloh obchodního domu Printemps je vždy naplněna netrpělivým očekáváním. Letos se výzdoby několika výloh ujala britská značka Burberry.

U slavnostního odhalení nechyběly tváře kampaní modelky Kate Moss a Cara Delevigne.

The Magical Christmas Journey by Burberry”  vypráví příběh mladého chlapce, který létá z Londýna do Paříže pomocí kouzelného deštníku. Společně se svým medvídkem cestuje napříč těmito dvěma městy. Během svých cest potkává spoustu lidí a zažívá nejrůznější zážitky na pomezí reality a fantazie.

Uvnitř obchodního domu je ozdoben také vánoční stromeček písmeny Burberry, sněhovými kouleni a ozdobami.

Hlavní vizuální kampaň vytvořil ilustrátor Tom Haugomat. Na obrázku je elegantní žena v červeném tradičním trenčkotu, která sleduje letájícího chlapce u kopule Printemps.

Behěm minulých let se do projektu vyzdobení výloh zapojily také další značky, výzdobu tak měl na starosti například Dior, Chanel i Lanvin a Prada. Britská značka Burberry tak pokračuje v pohádkové vánoční tradici.

Foto: Pinterest.com