Výlohy v pařížském Printemps letos oblékla značka Burberry

/ Kamila Písaříková

Každoroční očekávání je naplněno. Pařížský obchodní dům Printemps se vánočně rozsvítil spolu se značkou Burberry, která letos výlohy oblékla.

Vánoční výzdoba výloh obchodního domu Printemps je vždy naplněna netrpělivým očekáváním. Letos se výzdoby několika výloh ujala britská značka Burberry.

U slavnostního odhalení nechyběly tváře kampaní modelky Kate Moss a Cara Delevigne.

The Magical Christmas Journey by Burberry”  vypráví příběh mladého chlapce, který létá z Londýna do Paříže pomocí kouzelného deštníku. Společně se svým medvídkem cestuje napříč těmito dvěma městy. Během svých cest potkává spoustu lidí a zažívá nejrůznější zážitky na pomezí reality a fantazie.

Uvnitř obchodního domu je ozdoben také vánoční stromeček písmeny Burberry, sněhovými kouleni a ozdobami.

Hlavní vizuální kampaň vytvořil ilustrátor Tom Haugomat. Na obrázku je elegantní žena v červeném tradičním trenčkotu, která sleduje letájícího chlapce u kopule Printemps.

Behěm minulých let se do projektu vyzdobení výloh zapojily také další značky, výzdobu tak měl na starosti například Dior, Chanel i Lanvin a Prada. Britská značka Burberry tak pokračuje v pohádkové vánoční tradici.

Foto: Pinterest.com