Xiao Li debutovala s výherní kolekcí Diesel Capsule

/ Redakce

Xiao Li, inovativní designérka a vítězka Diesel Award – ITS 2013, ve spojení se značkou Diesel debutovala v sobotu 20. září 2014 se svou „capsule collection“ v 10 Corso Como.

V tento den se tak podařilo spojit tři velké ikony, nadějnou návrhářku, světový brand a multifunkční místo nesoucí jméno 10 Corso Como. O značce Diesel bylo napsáno již mnohé. Ale málokdo zná unikátní prostor 10 Corso Como, které vytvořila bývalá módní editorka Carla Sozzani. Z tradičního milánského domu se stala zastávka, kde jsou návštěvníci zváni k tomu, aby se osobně podíleli na tamní atmosféře a kulturním dění. 10 Corso Como je místo, které je otevřené široké veřejnosti, kultuře i komerci. A právě toto místo se stalo prvním, kde mohla Xiano Li prezentovat svou kolekci, která zaujala International Talent Support (ITS).

NDR_0387

ITS byla založena v roce 2002 jako mezinárodní platforma na podporu mladého kreativního myšlení po celém světě. Diesel je hlavním sponzorem od samého počátku a prostřednictvím ceny Diesel Award se se snaží podporovat nové módní návrháře. Ocenění obdrží finanční částku na podporu svého podnikání, stejně tak jako 6 měsíční stáž u značky Diesel.

Jane Reeve;?

Li vytvořila ultra moderní a strukturované kousky využitím nové techniky nanášení tvarovaného silikonu na denim a  jiné látky. Původem čínská návrhářka poprvé začala experimentovat s netypickými materiály během studií na Royal College of Art v Londýně. „Základní myšlenkou bylo předvést denim na nové a inovativní úrovni,“ říká Li. „Smíchání tradiční denimové tkaniny a úpletů s tvarovaným silikonem vytváří neočekávaný vzhled, který je na hranici skutečného a neskutečného. Silikon umožňuje vytvořit strukturované siluety s lakovaným povrchem. Mezi sedmi kusy kolekce jsou zařazeny nejen objemné vesty a modré sukně po kolena potažené bílým silikonem, ale také doplňky. Každý kus bude opatřen štítkem, na kterém bude vysvětlen příběh, provázející tuto kolekci”, dodává návrhářka.

Coco Rocha;?

Je skvělé, když velké značky pomáhají mladým talentovaným návrhářům, kteří hledají nové technologie či designy a móda tak nestojí na jednom místě.

Foto: Archiv firem