V případě limitovaných edic známých tváří s oděvními i kosmetickými firmami vždy vyvstávají otázky, zda jde jen o nalepené jméno, či skutečný výboj kreativity v jiné oblasti než v té hvězdě vlastní. Nejnovější počin barbadoské zpěvačky Rihanny sice není žádnou výjimkou, zato ale strana stojící na druhém konci spolupráce, firma MAC, už sama o sobě zaručuje kvalitu.

Ať už budete spekulovat o tom, zda Rihanna skutečně něco vytvořila, nebo pouze dala k dispozici své jméno, vedení MAC na to má jasný názor. “Je to skutečná spolupráce založená na oboustranném obdivu a respektu. Čtyři kolekce jsou jako čtyři skladby na Rihannině desce. Každá má svůj vibe, vzhled, speciální balení a vůni. Je to skutečně spojení popkultury, módy, ikonického stylu a make-upu,” řekl pro server WWD.com John Demsey, ředitel Estée Lauder Cos. Inc., mateřské společnosti MAC.

Stejně jako známý kosmetický brand miluje Rihannu, Rihanna prý miluje MAC. Jeho produkty používá dost často, a i proto si vybrala inspiraci z jeho trvalého sortimentu. Červené rtěnce Ruby Woo upravila barvu a označila jako RiRi Woo.

Právě kolem RiRi Woo budou oscilovat další předměty z dohodnutých čtyř řad, přičemž roční spolupráce odstartuje právě prodejem rudé voňavé rtěnky. K dispozici bude už během květnového turné. Další řady budou uvolňovány postupně po celý rok.

Totiž ikonu, kterou proslavil tanec s deštníkem i hádky s Chrisem Brownem, privilegoval MAC ještě víc, než ostatní. Zatímco další zpěvačky jako originální Beth Ditto nebo provokativní Lady Gaga se značkou spolupracovaly nárazově, Rihanna je zcela jiným partnerem – dlouhodobým.

To, že si společnost takové kolaborace skutečně cení, dokazují i odhady prodeje. Podle interních zdrojů vedení očekává výdělek v hodnotě kolem 15 milionů dolarů.

Foto: shutterstock.com